Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Yleinen keskustelu › Eipä ole enään Propleema
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
20.9.2010, 05:20 #126300
Moro!
Nyt olis paha ropleema!!
Mulle tarjottiin viikonloppuna ruottista -54 AZL mallista Belgi kuljita mikä on juuri sama millä Dupontit ajavat. Propleema tässä on se että kuljin on projekti kuntoinen eli ei ajettavissa. Olisko kiltalaisilla neuvoja miten sais helpoiten (lue halvimmalla) kulkimen suomeen.
Olisko jollain kontakteja ruattiin jossa kuljin voisi olla hetken, tai joku tuntee rekkakuskin joka ajaa tyhjänä takaisin?
Toinen ropleema on tuo säilyttäminen kun on paikka oikeestaa yhdelle, eli joutuisi myymään tuon juuri laitetun AZS mallin 😕 .
Mutta sen melko harvinaisuudesta ja hyvästä kunnosta (paitsi vaihdelaatikko vuotaa) johtuen pitäisi siitä saada ainakin 4500 ekee. Onko tämmöselle sit kysyntää 😯 .Mikko
20.9.2010, 05:42 #159133Trailerin kanssa luultavasti halvinta on mennä yli Naantali-Kappelskär Finnlinesin roro-laivoilla, jos kohde on Etelä-Ruotsissa.
Miksei siistille vanhuksellesi ostaja löydy, mutta vaikea sanoa, kun ostajakunta on rajattua ja näin syksyn tullen hieman hiljaisempaa ostorintamalla.
22.9.2010, 05:49 #159134Moro kaikki!
Nyt tein lopullisen päätöksen!
Kysyin Belgi-malli “gurulta” Vincent Beyaertilta Belgiasta, mallien harvinaisuuksista. Hän tiesi -54 AZL selvinneen 4kpl ja -59 AZS 3kpl (ja siinä on kaikki 50-lukuiset AZS:sät) eli tuo kulkimeni on tuota -54 harvinaisempi ❗ 😀
Empä taija ruveta vaihtamaan
Mikko
22.9.2010, 06:31 #159135Ei molemmat -vaihtoehto olis mitenkään sovellettavissa..?
Siis nykyinen sellaisenaan (toki vaihteisto korjaten) ja toista hiljalleen mieleiseksi laitellen..? Kyllä se paikka sille toisellekin varmasti jostakin kätevästi löytynee… 🙄
Hullunyllytystä…
22.9.2010, 06:57 #159136Molemmat vaihtoehto olisi houkutteleva MUTTA!
Ei ole tuota paikkaa missä laitetta kunnostaisi, ei ole “suurperheelisellä” oikein rahaakaan kahteen ja tuon “hallituksen” kanssa on optio vain yhteen 🙂
Mikko
22.9.2010, 07:09 #159137Jospa joku muu olisi kiinnostunut tuomaan sen AZL:n Ruotsista. Kulttuuriteko!
22.9.2010, 08:07 #159138Vai voisko se olla siellä Ruotsissa 🙄
Ainakin kun selaa Autogënial:ia niin saa sellaisen kuvan ettei se kulttuuri aiheesta puutu sieltäkään. Ehkä päinvastoin.
http://citroenklubben.se/news.php” onclick=”window.open(this.href);return false;
22.9.2010, 08:10 #159139Tässä olis muutama kuva AZL:lästä
[url]http://www.aijaa.com/v.php?i=6757929.jpg
[urlhttp://www.aijaa.com/v.php?i=6757932.jpg][/url]
[url]http://www.aijaa.com/v.php?i=6757948.jpg
Hinta pyynti on 20000 ruattin kruunua
Myyjän s-posti: bubblan@koping.mail.telia.com
22.9.2010, 09:14 #159140Vakava paikka on kyseessä nyt. Olisiko välikysymyksen paikka tai peräti äänestys “hallituksen” luottamuksesta? “Hallitusneuvotteluissa” ja tunnusteluissa pitää vastedes kyllä saada optio vähintään kahdelle kulkineelle. On edesvastuutonta ja tarkoitushakuista politiikkaa “hallitukselta” vesittää ilmiselvä kulttuuriteko, olkoonkin se sitten vaikka ruotsalaisilta pois, mikä tässä luettakoon pelkästään hyväksi asiaksi. Kysynkin, mihin toimiin “hallitus” päättää ryhtyä em. puutteen tolalle saattamiseksi.
SKP:n eli Suomen Kulkimien Puolueen nimissä…
22.9.2010, 09:22 #159141Mitenkäs sitten vaikka hallitusneuvotteluissa saavutettaisiinkin yksi lisä-optio kulkimelle mutta kun tuo meidän hallitus on yhtä persaukinen kun minäkin niin lisä-budjetin saaminen kyseiseen kulkimeen voi olla kiven takana 😀
Mikko
22.9.2010, 10:11 #159142Snailin puolella se on merkattu viisvitoseks:
http://snail.s4.bizhat.com/viewtopic.php?t=1149&mforum=snail
-Olli
22.9.2010, 10:16 #159143Juu se on rekisteröity ruatissa ensi kertaa tammikuussa -55 mutta runkonumeron 140 Z 7440 perusteella se on valmistettu marraskuun lopulla -54
-54 tunnistaa noista etu vilkuista jotka on perua A mallin korista jota näissä -54 AZL käytettiin varaston tyhjentämiseksi, -55 niitä ei enään ollut.
-54 on myös huomattavasti harvinaisempi kuin -55 koska -54 AZL mallia tehtiin vain pari kuukautta
Mikko
22.9.2010, 10:21 #159144Onko valmistusajankohta = vuosimalli?
Itselläni taitaa olla kuuskaks tehty kuuskolmonen… ❓
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.com22.9.2010, 10:28 #159145Myöhemmässä Citroen logiigassahan se olisi jo tuossa vaiheessa vuotta ollut 55 mallinen.
Mutta noin vanhoissa ei taida tuo käytäntö olla vielä olemassa.60-luvulla tuo käytäntö on jo olemassa. Seuraavan vuoden malleja alettiin valmistaa edellis-
vuoden loka- marraskuussa?Se on sitten kysymys merkki saako Suomalaiseen otteseen merkinnän vuodesta 54, koska
Suomalainen ote tuntee vain käyttöönotto vuoden.Eihän sun oo mitään järkeä pitää kahta koska rakennat siitä kuitenkin Dupont mallisen,
joka tarkoittaisi kahta hyvin samanlaista autoa.Ainoa järkevä vaihtoehto olisi pitää tuo edellinen niin kauan kunnes tuo uusi olisi valmis.
Näiden vanhojen rättäreiden hinnoittelu/myynti on kyllä hankalaa kun 2cv piireissä ei
tuo mobilismi ole ottanut suuremmalti tuulta purjeittensa alle. Helpoiten myytävä on
toimiva ja siisti uudehko kutonen – mahdollisimman käytännöllinen 2cv.-Olli
22.9.2010, 10:44 #159146@PienempiOlli wrote:
Eihän sun oo mitään järkeä pitää kahta koska rakennat siitä kuitenkin Dupont mallisen,
joka tarkoittaisi kahta hyvin samanlaista autoa.😀 😆 😀
Tässä sä Olli osuit kyllä naulankantaan, sanoisinko jopa kantanaulaan 😉 !!
Kyllähän mä jo aijemmin laitoinkin et en aijo vaihtaa!
Enkä kyllä ostaa toistakaan
Mikko
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.