Etusivu Foorumit Päävalikko Yleinen keskustelu Eipä ole enään Propleema

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #126300

    Moro!

    Nyt olis paha ropleema!!

    Mulle tarjottiin viikonloppuna ruottista -54 AZL mallista Belgi kuljita mikä on juuri sama millä Dupontit ajavat. Propleema tässä on se että kuljin on projekti kuntoinen eli ei ajettavissa. Olisko kiltalaisilla neuvoja miten sais helpoiten (lue halvimmalla) kulkimen suomeen.

    Olisko jollain kontakteja ruattiin jossa kuljin voisi olla hetken, tai joku tuntee rekkakuskin joka ajaa tyhjänä takaisin?

    Toinen ropleema on tuo säilyttäminen kun on paikka oikeestaa yhdelle, eli joutuisi myymään tuon juuri laitetun AZS mallin 😕 .
    Mutta sen melko harvinaisuudesta ja hyvästä kunnosta (paitsi vaihdelaatikko vuotaa) johtuen pitäisi siitä saada ainakin 4500 ekee. Onko tämmöselle sit kysyntää 😯 .

    Mikko

    #159133

    Trailerin kanssa luultavasti halvinta on mennä yli Naantali-Kappelskär Finnlinesin roro-laivoilla, jos kohde on Etelä-Ruotsissa.

    Miksei siistille vanhuksellesi ostaja löydy, mutta vaikea sanoa, kun ostajakunta on rajattua ja näin syksyn tullen hieman hiljaisempaa ostorintamalla.

    #159134

    Moro kaikki!

    Nyt tein lopullisen päätöksen!

    Kysyin Belgi-malli “gurulta” Vincent Beyaertilta Belgiasta, mallien harvinaisuuksista. Hän tiesi -54 AZL selvinneen 4kpl ja -59 AZS 3kpl (ja siinä on kaikki 50-lukuiset AZS:sät) eli tuo kulkimeni on tuota -54 harvinaisempi ❗ 😀

    Empä taija ruveta vaihtamaan

    Mikko

    #159135

    Ei molemmat -vaihtoehto olis mitenkään sovellettavissa..?

    Siis nykyinen sellaisenaan (toki vaihteisto korjaten) ja toista hiljalleen mieleiseksi laitellen..? Kyllä se paikka sille toisellekin varmasti jostakin kätevästi löytynee… 🙄

    Hullunyllytystä…

    #159136

    Molemmat vaihtoehto olisi houkutteleva MUTTA!

    Ei ole tuota paikkaa missä laitetta kunnostaisi, ei ole “suurperheelisellä” oikein rahaakaan kahteen ja tuon “hallituksen” kanssa on optio vain yhteen 🙂

    Mikko

    #159137

    Jospa joku muu olisi kiinnostunut tuomaan sen AZL:n Ruotsista. Kulttuuriteko!

    #159138
    Pia

    Vai voisko se olla siellä Ruotsissa 🙄

    Ainakin kun selaa Autogënial:ia niin saa sellaisen kuvan ettei se kulttuuri aiheesta puutu sieltäkään. Ehkä päinvastoin.

    http://citroenklubben.se/news.php” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #159139

    Tässä olis muutama kuva AZL:lästä

    [url]http://www.aijaa.com/v.php?i=6757929.jpg

    [url]

    [urlhttp://www.aijaa.com/v.php?i=6757932.jpg][/url]

    [url]http://www.aijaa.com/v.php?i=6757948.jpg

    [url]

    Hinta pyynti on 20000 ruattin kruunua

    Myyjän s-posti: bubblan@koping.mail.telia.com

    #159140

    Vakava paikka on kyseessä nyt. Olisiko välikysymyksen paikka tai peräti äänestys “hallituksen” luottamuksesta? “Hallitusneuvotteluissa” ja tunnusteluissa pitää vastedes kyllä saada optio vähintään kahdelle kulkineelle. On edesvastuutonta ja tarkoitushakuista politiikkaa “hallitukselta” vesittää ilmiselvä kulttuuriteko, olkoonkin se sitten vaikka ruotsalaisilta pois, mikä tässä luettakoon pelkästään hyväksi asiaksi. Kysynkin, mihin toimiin “hallitus” päättää ryhtyä em. puutteen tolalle saattamiseksi.

    SKP:n eli Suomen Kulkimien Puolueen nimissä…

    #159141

    Mitenkäs sitten vaikka hallitusneuvotteluissa saavutettaisiinkin yksi lisä-optio kulkimelle mutta kun tuo meidän hallitus on yhtä persaukinen kun minäkin niin lisä-budjetin saaminen kyseiseen kulkimeen voi olla kiven takana 😀

    Mikko

    #159142

    Snailin puolella se on merkattu viisvitoseks:

    http://snail.s4.bizhat.com/viewtopic.php?t=1149&mforum=snail

    -Olli

    #159143

    Juu se on rekisteröity ruatissa ensi kertaa tammikuussa -55 mutta runkonumeron 140 Z 7440 perusteella se on valmistettu marraskuun lopulla -54

    -54 tunnistaa noista etu vilkuista jotka on perua A mallin korista jota näissä -54 AZL käytettiin varaston tyhjentämiseksi, -55 niitä ei enään ollut.

    -54 on myös huomattavasti harvinaisempi kuin -55 koska -54 AZL mallia tehtiin vain pari kuukautta

    Mikko

    #159144

    Onko valmistusajankohta = vuosimalli?

    Itselläni taitaa olla kuuskaks tehty kuuskolmonen… ❓

    Jimmi Porist'
    044-339238kuusi
    jimmi65(ät)gmail.com

    #159145

    Myöhemmässä Citroen logiigassahan se olisi jo tuossa vaiheessa vuotta ollut 55 mallinen.
    Mutta noin vanhoissa ei taida tuo käytäntö olla vielä olemassa.

    60-luvulla tuo käytäntö on jo olemassa. Seuraavan vuoden malleja alettiin valmistaa edellis-
    vuoden loka- marraskuussa?

    Se on sitten kysymys merkki saako Suomalaiseen otteseen merkinnän vuodesta 54, koska
    Suomalainen ote tuntee vain käyttöönotto vuoden.

    Eihän sun oo mitään järkeä pitää kahta koska rakennat siitä kuitenkin Dupont mallisen,
    joka tarkoittaisi kahta hyvin samanlaista autoa.

    Ainoa järkevä vaihtoehto olisi pitää tuo edellinen niin kauan kunnes tuo uusi olisi valmis.

    Näiden vanhojen rättäreiden hinnoittelu/myynti on kyllä hankalaa kun 2cv piireissä ei
    tuo mobilismi ole ottanut suuremmalti tuulta purjeittensa alle. Helpoiten myytävä on
    toimiva ja siisti uudehko kutonen – mahdollisimman käytännöllinen 2cv.

    -Olli

    #159146

    @PienempiOlli wrote:

    Eihän sun oo mitään järkeä pitää kahta koska rakennat siitä kuitenkin Dupont mallisen,
    joka tarkoittaisi kahta hyvin samanlaista autoa.

    😀 😆 😀

    Tässä sä Olli osuit kyllä naulankantaan, sanoisinko jopa kantanaulaan 😉 !!

    Kyllähän mä jo aijemmin laitoinkin et en aijo vaihtaa!

    Enkä kyllä ostaa toistakaan

    Mikko

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.