Etusivu Foorumit Päävalikko Tapahtumat HELLURALLI 2009!

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 27)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #124820

    Helluralli 5.-7.6.2009! Lisätietoa Jaoksen uudistuneilta kotisivuilta https://www.2cv.fi/mikkeli/tapahtumat.html
    Tervetuloa!

    #149573

    Muistithan Jaana laittaa muistiin Manun ja mun ilmoittautumisen Helluralliin? Met haluamma nukkua sisätiloissa. Tänä vuonna ei ole meillä kummallakaan ainakaan rippijuhliin menoa, joten se ei ole esteenä nyt kuten parina edellisenä vuonna. Ja met varmaan saahaan ainakin se 2euron alennus, kun ollaan näin aikuisessa 😀 Sillä alennuksella saahaan kulkimeen reilu kolme litraa benziiniä, 💡 eipä ku laitetaan se teän jaoksen lahjakassaan, tai ostetaan jottain kivvaa tai hyvvää sillä,,,,,jooko?

    T. Anja & Manu

    #149574

    Heippa vaan täältä Mikkelin suunnalta ja tiedoksi Anjalle ja Manulle että olitte ensimmäisinä jonossa ja tiedoksi näin ohimennen muille tulijoille jottas sisämajoitukset on kohta menneen talven lumia joten nopeet syö j.n.e…. valmistelut on hyvässä mallissa ja soittimia viritellään. TERVETULOA MIKKELIIN KESÄN AVAJAISIIN !!

    #149575

    😆 On jäänyt aikaisemmin vastaamatta “majoitusvarauksen vahvistamiseen”. Met näemme vajaan seittemän viikon päästä! Ensi viikonloppuna on tarkoitus aivan ite sotkea vanhat kätöset keväthuollon merkeissä. Huoltoon tuli myös takajarrusylinterien vaihdot, olivat pikkasen vuotaneet talven aikana. Odotan innolla päästä itekki osallistumaan toden teolla, onneksi Manu on lähettyvillä seuraamassa ja antamassa ohjeita. (*kuiskaus* tiukan paikan tullen Manu varmaan sanoo, että annappa ku minä,,,,,,,). Mie ainaki olen koko ajan kattomassa semmosetki hommat, joihin en ite pysty!
    Vieläkin harmittaa, kun kahden viikon lomani pääsiäisen aikoihin oli niin kylmää, ettei tarennut huoltohommiin. Vaan nyt luvattiin jo lämpenevää 🙂

    Terveisin Anja

    #149576

    Liekö Kaapelimies tulossa Helluun – voitais ihmetellä tuota LAa-puhelinmaailmaa!

    #149577

    Juu, enpä pääse tällä kertaa paikalle 😕 . Mutta kyllä muissa tapahtumissa tavataan!

    #149578

    Asia vilpitön!

    #149579

    Terve!

    Jos tuonne koittaisin hakeutua 7v poikani kanssa, niin löytyykö leikkikavereita? Muita kuin minä itse? Siis pojalle…

    #149580

    Tähän mennessä joka kerralla on ollut useita, miksipä siis ei tälläkin kerralla..!

    #149581

    Kyllä löytyy, tervetuloa vain. 😀 Leikitään yhdessä. 😆

    #149582

    Juu meiltä tulee 7v,5v,3v ja 1,5v kaveriksi ainakin ❗

    Mikko

    #149583

    @dago wrote:

    Kyllä löytyy, tervetuloa vain. 😀 Leikitään yhdessä. 😆

    Mutta dago, etkö sinä ole vähän liian vanha 7v leikkikaveriksi… Toisaalta mieli on se, joka ratkaisee 😀

    nimim. kohta 10v

    #149584

    @cee4 wrote:

    Juu meiltä tulee 7v,5v,3v ja 1,5v kaveriksi ainakin ❗

    Mikko

    No tuosta setistä pitäisi löytymän… Ja ovat jo kerran nähneetkin toisensa.

    #149585

    @dieselflosse wrote:

    @dago wrote:

    Kyllä löytyy, tervetuloa vain. 😀 Leikitään yhdessä. 😆

    Mutta dago, etkö sinä ole vähän liian vanha 7v leikkikaveriksi… Toisaalta mieli on se, joka ratkaisee 😀

    nimim. kohta 10v

    En ole. Lisäksi meiltä tulee myös penskat sinne, joten Aatu on kaverina myös. 🙂

    #149586

    Hiivatin mukavata oli, kuvia viskasin tänne : http://www.hulifer.net/joensuu/Helluralli2009/

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 27)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.