- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Kulkimet › Hertta P(eräkärry) rojekti…
Hertta P(eräkärry) projekti nytkähti liikeelle…
Jos tästä jotain tulee, niin tästäkin voi lukea osoitteesta
http://satkalainen.fi/hertta-perakarry-projekti-nytkahti-liikeelle/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Projektiin liittyen, ei kellään sattuisi olemaan sätkän tuulilasi irrallaan? Tarve olisi tällä hetkellä vaan tiedolle mitä lasi painaa. Eli paljjonko tulee keveysetua kalliille polykarbonaatti vaihtoehdolle?
Saas nähä mitä tästä vielä tulee…, pysyvämpi kiinnitys Herttaan syntyy vasta kun saan jostain hankittua koukun. Sen jälkeen aletaan hieman modifioimaan tuota itse kärriä…
Tuulilasi painaa 3,8kg. Takalasi olis varmaan kevyempi.
Huomaathan että lasinpyyhkijä-vesi-hiekka yhdistelmä on melko tuhoisaa tuolle muovi-ikkunalle. Että mistkö tiedän? 😮
Jokkis-Sitikassa tuli kokeiltua.
Perävaunu ei varmaankaan tarvitse pyyhkijöitä.
Juu, ei pyykijöitä kärryyn… Saatan päätyä sätkän takaoven lasin kokoisiin polykarbonaatti ikkunoihin vaunun kylkeen. Suunnittelu vielä pahasti kesken. Kävin tänään rekkaamassa kärryn omiin nimiin ja juttelin samalla mun sätkä katsastajan kanssa tuosta kärryprojektista.
Antoi “luvan” tehdä mitä vaan, kunhan en koske itse runkoon. Laidat saa olla 120 cm korkeat ja vaikka “sätkän muotoiset”, jos rättikatto, niin on edelleen avokori. Tosin sanoi myös ettei ole mitään ongelmaa muutoskatsastaa umpikoriseksi, kun pelataan kokonaispainon rajoissa.
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste