Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Kulkimet › Hertta Q
Tuo on vähän kaksipiippuinen asia. On totta, että joitakin harvinaisempia yksilöitä menee romuksi rallin seurauksena, mutta taas toisaalta perusmallin kutosta maatuu kyllä ranskan pelloilla ja metsissä ihan riittävästi. Myös moottorinosien uusiotuotanto on kiihtynyt, jotta SPA-osatarpeet saadaan tyydytettyä. Eli oma mielipiteeni asiasta on, että näen mieluummin sätkät paikallisessa jokkiksessa kuin muuttumassa ruosteeksi maata vasten.
Myös 2cv-näkyvyys rallin kautta saattaa herättää jonkun nostalgikon hankkimaan itselleen pelastettavan 2cv:n.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Vihdoin talviunille
http://satkalainen.fi/talviunille/
GPS virittelyä, tällä kertaa APRS tyylillä…
http://satkalainen.fi/gps-virittelya-talla-kertaa-aprs-tyylilla/
Vapaakytkin mahdollistaa melkoiset ajosuoritukset.
Millä katsastusasemalla Hy-Ri alueella ymmärretään noin hyvin Räsyn päälle?
Minä olen käyttänyt Katsastuslinjaa Riihimäellä.
Jukka Prinkkilä, HyRi.
Veikkarin katsastus on tuo missä Hertta käy terveystarkastuksessa.
-ottopoju-
Myös citykatsastus Riihimäki on palvellut aivan loistavasti molempien kulkimien leimassa sekä azulin rekisteröintikatsastuksessa.
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste