Etusivu Foorumit Päävalikko 2cv-projektit HILIMA-projekti

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 5 viestiä, 16 - 20 (kaikkiaan 20)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #158961

    No just tuollainen. Siirsivät sitten tankinkin vasemmalle puolelle, helpottamaan brittiläistä kadunvarsitankkausta. Kai ne alunperin sentään harmaita oli tehtaan jäljiltä? On toi kyllä mainion näköinen laite. Hmm… Faijalla on varastoissaan yksi huonokoppainen sätkä atomeina… Joopajoo…

    #158962

    Tankki on kyllä oikealla, tankkaus vain tapahtuu takareunastaan saranoitu sivuluukku avaamalla.
    Nuo Britti 2cv’t ja pickupit taisi olla uutena pääosin kaikkea muuta kuin harmaita. Tuo on tuon kyseisen
    yksilön alkuperäinen väri, yksinkertaisesti nimeltään “Sand”.

    -Olli

    #158963

    Onhan Suomessakin yksi tuommoinen aito engelsmanni pickappi tosin tais ainakin kun viimeksi näin olla palasina.

    Mikko

    #158964

    Kannattaa kuitenkin pitää mielessä että tehtaalla auton on suunnitelleet oikeat muotoilijat.
    Omassa autotallisssa suunniteltu laite saattaa olla “ihan kiva” ja ainakin naapurin mummo tajuaa
    että nyt ei ole kyseessä ihan tavallinen sitikka! Se on oikeasti sitten ihan eri juttu onko se tyylikäs
    ja onko projektissa edes tavoiteltu sitä. Samalla vaivalla kun tekee suuria muutoksia, saattaa
    saada erittäin tyylikkään ajoneuvon. Jopa niin tyylikkään ettei se naapurin mummo heti ensi katsomalta
    tajua että jotain on muuteltu. Itse pidän Volkkareiden rakentelu kulttuurista, missä on ymmärretty
    oman ajoneuvon kauneus (totta – löytyy paljon saastaa tuoltakin puolelta). Jota sitten rakentelussa
    korostetaan yksityiskohdin ja hillityin muutoksin.

    Tässä pari esimerkkiä: Kuva1 ja Kuva2

    -Olli

    #158965

    Lisätään nyt muutama esimerkki fiksuisti rakennetuista rättäreistä: Kuva1 ja Kuva2, jälkimmäisen yllätys piilee täysin kunnostetussa alustassa/tekniikassa Kuva3

    -Olli

Esillä 5 viestiä, 16 - 20 (kaikkiaan 20)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.