Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Ostetaan › Hitsausapua
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
20.3.2011, 09:43 #126587
Onko taitajia..pitäisi tuo alempi putki leikata keskeltä poikki ja hitsata yhteen jolloin tulisi samanlainen käyrä mutta matalampi.
soittakee 0400-697947 Kari20.3.2011, 12:13 #160761Duodanoin… Se ei oo noin yksinkertainen juttu koska: jos tuosta käyrästä lyhentää palan pois niin siihen tulee uudelleen hitsatessa kynnys, joka aiheuttaa pyörrettä ja hidastaa virtausta, ja myös kulma muuttuu… Toinen juttu on se, että sä et mun mielestä saa tolla käyrällä suoraan laippaan hitsatessa laitettua normaaleja peltejä paikalleen. Ts. siinä pitää olla pieni pätkä suoraa ylöspäin, ettei tartte rusikoida peltejä.
Eli: samasta firmasta saat kyllä muitakin kulmia ja suoraa putkea, joista voit räätälöidä helpommin juuri sellaisen, mikä niihin tilarajoitteisiin mahtuu.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]20.3.2011, 13:51 #160762Vinkki: Ihan kamalan paljon helpompaa kaikille olisi, jos hieman edes valotettaisiin mitä taas ollaan väsäämässä… 🙄
Jos väsätään jotain hys-hys -projektia, niin sellainen sit tehdään ihan ittekseen, mutta muuten saapi kyllä kertoa, ei se satu… 8)
21.3.2011, 04:26 #160763Kyseessä on imusarjan askartelu G12 kansiin ja sattui käsiini malliputket. Jos hitsaa nuo kaksi siitä tulee liian korkea joten yksi puoliksi ja hitsaamalla S muotoon
saa puolet matalamman, päihin tulee pysty Dellortot.21.3.2011, 17:16 #160764Juu..toimenpiteellä saisin kaasarit noin 3cm/ kaasari kohti keskustaa…banaanikonepellissä olis enemmin tilaa..enpä ole mittaillut kun auto on vielä mökillä..
varalla kikka kakkonen eli vaaka Solex mallia ex. rally Karvonen.
Käkkänät saa hitsauksen jälkeen poistettua “Dremelillä” ja kulmat ok.23.3.2011, 18:16 #160765Nyt kun sain kädestäpitäen opastusta niin pääsimme samalle aaltopituudelle; Kari tarkoitti siis tilannetta, jossa kaksi 45 asteen kulmaa hitsataan yhteen. Tässä tapauksessa siis tuollainen 90 asteen käyrä leikattaisiin puolesta välistä poikki ja syntynyt toinen puolikas pyöräytettäisiin 180 astetta ympäri. Tällöin muoto on sama kuin tuossa kuvassa kahdella 90 asteen käyrällä, mutta huomattavasti matalampi. Tällä menettelyllä on mahdollista saada kaasareita lähemmäs kabiinia, jolloin on enemmän tilaa käytettävissä.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.