Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › Huohotin…
Toimii, olen myös tehnyt noin.
Toimii ja todella helppo ” nakki “.. pelti taipuu kuin kätilön sormissa..takaisin samalla tapaa..laitoin ensin edestäpäin katsottuna oikean alapultin kiinni ilman
kumisuojusta..taivuttelin pellin takaisin muotoonsa..sitten oikea ylänurkka kumiläpän kanssa..oikea alapultti irti ja sen tangon kanssa takaisin paikoilleen…
vasemmalla puolella mahtuu koneen puolelle käsi painamaan pelti paikoilleen…ja vot
Taitaapi öljynlauhduttinkin vaihtua samasta reiästä..
Lienee syynä pullahtamiseen..seissyt 20 vuotta..tiiviste oli kivikova sisäreiästä ja aikaisemmin viallinen huohotin joka mahdollisesti oli sen valmiiksi työntänyt
“huulille”.
Etkö ottanut kuvia.?? ❓
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂
kuvat unohtui..wikissä painovirhe, huohottimen testaus..10 -15 mm tarkoittaa 10 – 15 cm.
Joo näin oli,, kiitti kun huomasit ajatusvirheen / ränttivirheen.. 😀
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂
@Musta Hattuinen Mies wrote:
Etkö ottanut kuvia.?? ❓
Moi MHM ja muutkin.
Mulla joskus paukahti tuo öljyntäyttöhärpäkkä kokonaan ja kone kun ei saanut mistään ilmaa/alipainetta, päätti moteuri heittää öljyt päin naamaa.
Eli jos tuo huohotin menee “rankasti” rikkki, kohta on koko konehuone öljyssä (toivottavasti ei tulessa..)
Ei kait siinä muuta voi tapahtua kun moottori leikkaa kiinni öljyn putteesta, sen jälkeen koko sätykkä palaa koska koneessa ei ole öljyvä.
ps. Onnexi 2cv-kone kestää ajaa ilman lämpöä että vika löytyy heti paikanpäällä…–>öljyä lisää ja kontaten kotia
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste