Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Yleinen keskustelu › Hy-Ri varaosatilaus 1/2017
- Tämä aihe sisältää 13 vastaukset, 6 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 21.1.2017 at 08:17 Justus toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
1.1.2017, 20:16 #232769
Heips,
tarkoitus olisi tehdä kimppatilaus Burton varaosista. Eli kaikki Hy-Riläiset jos teillä on tarvetta varaosista niin laittakaa sähköpostitse tilaus Automecaan Matille. Matti toimittaa tilauksen jollekin meistä (minulle, Jukka Prinkkilälle tai Juha Jokiselle).
Tilaus sähköpostissa olisi hyvä ollaan tuotteen lisäksi Burton osanumero, joka löytyy esimerkiksi Burtonin kotisivuilta. Alla olevassa kuvassa tuo A:lla alkava koodi.
2.1.2017, 15:36 #232794Pitäiskö vielä sopia joku päivämäärä mihin mennessä tilaukset Matille? Viikko, kaks?
Minullekkin tulossa jokunen osa, vaikkei niillä kauhea kiire ole mut pääsis tuota moottori pohtimaan 😀Mikko
2.1.2017, 15:36 #232795Pitäiskö vielä sopia joku päivämäärä mihin mennessä tilaukset Matille? Viikko, kaks?
Minullekkin tulossa jokunen osa, vaikkei niillä kauhea kiire ole mut pääsis tuota moottori pohtimaan 😀Mikko
2.1.2017, 16:35 #232798Joo, ajattelin että sovitaan huomenna kahvilla, kuinka pitkään tilauksia odotellaan?
2.1.2017, 17:20 #232802Ok, itse olen töissä enkä pääse kahville.
Mut te pohditte hyvän ajan👍2.1.2017, 20:33 #232807Joo, pohditaan sopiva päivämäärä ja autetaan Pöhön Seppoa tilauksen teossa.
Jukka Prinkkilä, HyRi.
20.1.2017, 15:10 #234131Soitin tuossa toistamiseen tuonne Postnordin kuljetuspalveluun, joka ei ole onnistunut kahteen päivään järjestämään kuljetusta terminaalista tänne meille Hyvinkäälle. Jukka yrittää nyt käydä noutamassa lähetyksen terminaalista, mutta senkään onnistuminen ei ole varmaa. Postnordin “sääntöjen mukaan” lähetystä ei saa luovuttaa terminaalista, jollei sitä ole ensin yritetty toimittaa asiakkaalle. Katsotaan kuinka käy…
20.1.2017, 15:37 #234137Jukka onnistui saamaan tilaukseen matkaansa ja tavarat siirtyy tänään Riihimäelle, sopivaa noutoaikaa voi kysyä Jukalta. Puhelinnumeron saa yksityisviestillä.
20.1.2017, 19:08 #234142..voisko joku vääntää vaikka rautalangasta vastauksen; miksi tilata Seinäjoen kautta 2cv tavaraa Hollannista kun sitä on yhteisillä varoilla varastoitu Kouvolaan ??!!
20.1.2017, 20:48 #234151En ymmärrä, miksi Kilta varastoi peruskamaa mitä saa tilattua edullisimmin Euroopasta. Eikö voisi keskittyä vaikeammin saataviin varaosiin? Nykyään nettiostokset on tehty helpoiksi lukuisilta osatoimittajilta ympäri maailmaa. Kannattaneeko Killan pitää nykyisenkokoista varastoa?
20.1.2017, 20:53 #234154Ei tainnut olla tilauksessa yhtään sellaista osaa jonka olisi saanut Kouvolasta. Ja me halutaan suosia kotimaista, jää edes alvit Suomeen. Tavarat ei tietenkään kiertänyt Seinäjoen kautta, hyvä palvelu sen sijaan kyllä.
Burton tuotteet on ollut laadukasta tavaraa, muutamalla muulla toimittajalla on hieman epäselvää kenen tavaraa on tarjolla.
Henkilökohtaisesti tuen vielä mielelläni toimittajaa, joka tukee Killan toimintaa, mainostamalla mm. Nyytisessä, Apua-Helpissä sekä Kiltakalenterissa.
20.1.2017, 21:18 #234160Suosikaa sellaisia osatoimittajia, jotka auttavat silloinkin kun listalta ei osaa löydy. Etsivät osia piilopaikoista minne netti ei löydä, ja kas, osa tipahtaa postista ( tai jostain kotiovelle joskus ) Suuri osa nettikaupoista myy vain sitä, mitä listalla on. Hyvästä palvelusta kannattaa maksaa vaikka himpun enemmän, näin wanhuskamaa tarvitsevana varsinkin olen mieltä ma.
21.1.2017, 07:11 #234172Tuossa Mika vastasikin Karille mut sanompa minäkin et ei ollu killan varaosissa tarvitsemaani 9:1 big bore sylinteri/mäntäsettiä niin piti tilata burttonilta 😊
Kailalle vastaisin et, ei kyllä sellaista osaa ole jota netistä ei pysty kaivamaan. Vaikka Helge viime Nyytisissä “erheellisesti” mainitsi ettei erikoisosia ole muut kun Mikke kerännyt niin tuli niitä belgisätkään aika määrä kerättyä. Juurikin netin kautta. Ja edelleenkin siinä on myös käytössä 500cc mäntä/ pyttysarja jollei kuopion nykyinen omistaja ole niitä poistanut 😁21.1.2017, 08:17 #234174Itse olen tilannut Burtonilta jo useamman vuoden varaosia, nykyään saan ne Automecan välityksellä. Säästäen ainakin rahtikulut, tästä kiitokset Matille! Pointtina vain, kun tämä hoituu näinkin nätisti miksi seata Kiltaa väliin? Wanhusosia ei valitettavasti löydy liiemmälti Burtonin tai monenmuun varaosalistoilta.
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.