Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka Hylätty!

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 11 viestiä, 16 - 26 (kaikkiaan 26)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #145660

    Ainakin viime kesänä löivät käteen sen ajokieltotarran. Onnistuin sujauttamaan sen penkin alle ennen liimaamista niin setä sen sitten jotenkin unohti, joten siitähän saisi muokattua hyvän peräkonttitarran 😛 (tallessa kun on )

    Ja tosiaan vielä tarkennukseksi, että silloin ajokielto tuli siitä, kun se jarruputki irtosi liitoksestaan, korjasin tämän konttorin pihassa ja katsastin uudestaan saman tien. En siis ajanut ajokiellossa olleella kulkimella….

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #145661

    @PienempiOlli wrote:

    Kyllä ne testerit antaa lukuja noille kitkoillekkin. Ne ei yleensä vertaa niitä
    mihkään taulukoihin, vaan katsoo että luvut on suunnilleen samat
    kummallakin puolella autoa.

    -Olli

    No mulla oli sitten kai iskariarvot suunnilleen samat molemmilla puolilla, kun taulussa luki molemmilla puolilla ERROR. 😀

    Toki ne katsottiin vielä nyökyttämällä ettei jäänyt heilumaan.

    #145662

    Haha, niillä on varmaan erilaisia laitteita. Mun paku on antanut kitkoillakin
    lukuja. Sisällä autossa tuntuu kun laitteen tarkoitus olisi irroittaa kaikki
    pistehitsaus saumat. Vaikka rättäriä pidetään aika moisena vaappujana
    ei se kunnossa olevilla iskareilla jää keinumaan kun paikalla nyökyttelee.

    -Olli

    #145663

    Tämän näköiset sisälmykset siellä on:

    Ehjän näköinen poltin mutta ei pala. Onko tuo otettu jostakin toisesta mallista? Katsastushenkilö käski siirtää polttimon heijastimessa olevaan reikään.

    #145664
    LPN

    Miten tuo näyttäisi ihan H4 -lampulta? Vai käsitinkö ihan oikein. Parkkilamppu ja johdotus sille puuttuisi siis kokonaanko…?

    #145665

    Sulla on uudemman mallin umpiot. Vanhassa umpiossa ei ole tuota “oikeaa”
    parkin reikää ollenkaan, vaan valo yrittää työntyä heijastimen sekaan
    pienestä reijästä joka on polttimon laipassa.

    Eipä tuo nyt isohomma ole hakea tuollaisia lampunkantoja jotka tuohon
    reikään sopii, vaikka jostain tarvikeliikkeestä. Sitten vaan joku joka taitaa
    yksinkertaisen sähkö kytkennän ja A’vot.

    EDIT: kun polttimo on isolla laipalla, sen pitäisi olla hehkulanka…
    Kyllä sinne parkin johdot tulee kun on neljä piuhaa.

    -Olli

    #145666

    Niin ja olisiko kellään linkkiä laittaa kitkaiskarin kiristämisestäkertovalle miel. kuvia sisältävälle topicille?

    #145667

    Täällä on juttua muttei kuvia.

    http://www.suomen2cvkilta.fi/forum/viewtopic.php?t=3671

    -Olli

    #145668

    Keitere kiittää asiallisesta informaatiosta. Eiköhän tuon saa leimalle vielä kohtuukonstein.

    #145669

    Samalla kun perspäätä käsittelet, nosta niin että pyörät on ilmassa ja retuuta takatukivarsia ettei ole väljää. Ne voivat vanhemmiten olla aika mielenkiintoisessa kunnossa ja aiheuttaa melkoista nuljahtelua, ääntä ja nelipyöräohjauksen. Tuskin sentään on niin pahat että vaikuttaisi iskaritestiin, mutta eihän sitä tiedä.

    #145670

    Meni läpi, mutta ei ihan kirkkaasti. Kitka kiristettiin mutta edelleen oikea takanen alkoi pomppimaan ravistuksen loppuvaiheessa. Katsastushenkilö luopui kuitenkin enemmästä kiusaamisesta ja antoi mennä läpi. Olisko kuitenkin massa jumissa?

    En itse kerinnyt tuota kiristystäkään tekemään ja siinä kävi niin, että oikea puoli on nyt vähän ylempänä eli kuljin kulkee vähän vinossa. Pitänee korjata tuokin.

Esillä 11 viestiä, 16 - 26 (kaikkiaan 26)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.