- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › Iskareiden ja massojen huolto
Missä nyytisessä olikaan puhetta massojen huollosta?
Myöskin normaaleiden iskareiden (ei kitkojen) huolto-ohjeet kiinnostais kovasti. Vähän tuntuu olevan huonossa vedossa, mutta ulkoisesti siistit, joten kait noita vois kokeilla vähän ehostaa.
Kiitos jo etukäteen. Mörkö etenee, ainakin melkein.
http://suomen2cvkilta.fi/wiki/index.php?title=Massaiskunvaimennin
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Tänks! Noi putketkin huolletaan tietty samalla tavalla, eli uutta öljyä pesään mikäli ei pahasti vuoda. Vois samalla koittaa tehä vähän jämäkämmät.. 🙄
Massaiskareiden irrotuksessa kannattaa olla varovainen. Yksikin vasaran isku voi tehdä siitä toimimattoman. Vaikka se on varsin paksua rautaa, niin välykset on pienet eikä tarvita edes silmin nähtävää klommoa kylkeen kun alkaa jo ahistamaan ja siihen ahistukseen ei öljy auta.
Korjaksen voi tehdä ainoastaan siten, että avaa iskarin alemmasta hitsaussaumasta ja hioo sisäpuolelta kaikki klunssin liikkumista haittaavat kohoumat pois.
Jos ei muisti paljoa vippaa niin olihan massojen kunnostuksesta juttua 2CV killan tiedotuksissa
joskus 60-70 lukujen vaihteen tienoilla.
Muuta ei tarttunut mieleen jutusta kuin jossa sanottiin että öljyä laitetaan sitten 70 kuutiosenttimetriä. Ei enempää eikä vähempää.
Se ei jäänyt mieleen koskiko ohjeet niitä isompia vai pienempiä massoja.
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste