Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka Iskarit

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #127143

    Tere.
    Mikähän oli vuosimalli nelosessa kun tuli putki iskarit eteen?

    #163412

    Taisipa tulla vasta kutosen koneen tuoman lisämassan myötä, eli -76, mutta en ole asiasta ihan satavarma. Jos siis puhutaan suomi-kulkimista?

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #163413

    Suomi autoja tarkoitin.Mulla oli aikanaan 74-mallin nelkku. Muistelin että siinä olis ollu putket mutta voin muistaa väärin kun on aikaa kulunut.
    Sen nimi oli muuten Festina Lente onkohan vielä elossa? Kuka tunnistaa?

    #163414

    Taka akselilla putket edessä kitkat.. Kaikissa Suomeen tuoduissa nelkuissa,,
    jos ei sitten ole joku rakennellut itse..

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    #163415
    jym

    Kitkat ja massat poistuivat edestä sekä nelkuista että kutosista syyskuussa 1975. Nuo em. luetaan -76 vuosimallisiksi. Nelkkua etuputki-iskareilla on tuskin tuotu yhtäkään kappaletta Suomeen, niiden maahantuonti hiipui jo vuonna 1974.

    //jym

    "Operaatio 2CV-Lampaansyöjät" tulossa X/20XX. Hio puukko ja valkosipulinkynnet teräviksi.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.