Etusivu Foorumit Päävalikko Tapahtumat Jäärata-ajot 2011

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 54)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #126522

    Onko sellaisia tulossa?

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #160310

    Maaliskuun puolivälissä, Orivedellä… jos kelit sallii > näin ilmoitti Tampereen jaos lauantaina.

    Jimmi Porist'
    044-339238kuusi
    jimmi65(ät)gmail.com

    #160311

    12.03.2011 .Toivottavasti ei ole vettä jäällä..tekis mieli tulla..on tuo Aca vähän pitkä..

    #160312

    Kerääkö porukka ihan tarkoituksella verta nenästä näiden ajojen kanssa? Miksi ne ajot täytyy järjestää noin myöhään? Näkihän sen viime vuonnakin kuinka siinä kävi. Itse siirtäisin reilusti helmikuulle niin on jotain toivoa ettei ole jo vettä jäällä.

    #160313

    @maddis wrote:

    Kerääkö porukka ihan tarkoituksella verta nenästä näiden ajojen kanssa? Miksi ne ajot täytyy järjestää noin myöhään? Näkihän sen viime vuonnakin kuinka siinä kävi. Itse siirtäisin reilusti helmikuulle niin on jotain toivoa ettei ole jo vettä jäällä.

    Taitaapi olla niin että kyseisellä(kin) radalla on muutama muukin käyttäjä, joten ei niitä vapaita päiviä ihan tuosta noin vain löydy..?

    Ja tuolla JP-kokouksessa oli jotain jutustelua aiheesta että saattais olla rata sitten muualla kuin järven jäällä, jos vettä on jäälle noussut, mutta siitä sitten kevväämmällä…

    Voidaanhan sitä tietenkin riidellä jo valamiiks… 🙄

    #160314

    En tiedä kuinka kauheasti sinne sitä porukkaa on tulossa. Itse pari kertaa radalla kävin eikä siellä silloin ollut mitenkään erityinen tungos. Hyvin mahtui ajamaan. Tietysti jos koko rata varataan pelkästään killan käyttöön niin sitten tietysti asia erikseen.

    #160315

    heips.. Kovasti on ollu ongelmaa toki tuon jääradan kanssa. itse olen sitä toki vasta toista kertaa järjestämässä ja sen verran otin viime kerrasta opikseni että vara suunnitelmia on kehitelty.. Jäärata on vaihtamassa paikkaa ja kummallekaan radalle ei valittevasti kovin mieluusti päästetä ajamaan ennen paikallisten omia kisoja joten siksi ajankohta on hieman myöhä. Ja radoilla todellakin on monta muutakin tapahtuman järjestäjää.. tapahtuma varmasti tässä kehittyy kun nyt annatte hieman aikaa opetella näitä systeemejä järjestämään ja omia verkostoja luomaan että asiat sujuisivat mahdollisimman mutakattomasti.

    päivämäärä varmistuu vielä tämän viikonlopun aikana ja tulkaahan toki kaikki innolla tapahtumaan..

    T: tre jaoksen kisamestari Satu

    #160316

    Hyvä Satu, saat kaiken henkisen tuen, sen mitä mun hengestä irtoaa. 😀

    #160317

    noniin..

    rupee rata kuviot oleen selvillä ja päivä siis on vaihtunut.. ajot pidetään lauantaina 5.3.2011 ja samalla radalla kuin ennenkin. Eli rata ei siis vaihdu.. ajo-ohjeita ja muita tietoja hieman lähempänä lisää.. 🙂

    -satu-

    #160318

    Sehän on hyvä..Laskiaisajot!

    #160319

    Itse kävin juuri eilen Saarijärvellä jo ottamassa tuntumaa jäärataan tuolla meidän AU.lla. Kyseessä oli yksi tehtävä SAHk:in talviajoissa. Jäärata osuuden voitti Ruotsalainen 1955 vuoden kuplalla, jossa alla oli rallirenkaat, eli täynnä nastoja. Itse jäin voittajasta 19 sekuntia nokian hakkapeliitoilla, joissa nastoje ei ollut ollenkaan. Tehoa olisi saanut olla vähän lisaa, niin olisiolluta mahdollisuuksia kärkeen. Ja tulppa lopetti yhteistyön maaliintulon jälkeen.

    #160320


    Tuossako sitä mennään..? 🙄

    #160321

    Tuo oli lähtökuva Karstulasta Wanhat Wehkeet paikan pihalta. Ajoihin osallistui kaksi Citikkaa. B12 1925 ja AU 1952

    #160322

    Mahdollisesti silloin lauantaina liikun sielläpäin, mitähän pitäisi osoitteeksi laittaa että löytää perille ja minkälaiseen kellon aikaan startti tapahtuu?

    Hausjärvi / Hy-Ri

    #160323

    Tarkemmat ajo-ohjeet löytyy tampereenjaoksen sivuilta.. näillä näkymin aikoja olis tarkoitus ruveta ottaan noin kello 12.00. Paikalla on mahdollisuus ostaa kioskista pientä syötävää ja juotavaa..

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 54)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.