Etusivu Foorumit Päävalikko Tapahtumat Jäärata-ajot 2011

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 16 - 30 (kaikkiaan 54)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #160324

    @Satu wrote:

    Tarkemmat ajo-ohjeet löytyy tampereenjaoksen sivuilta.. näillä näkymin aikoja olis tarkoitus ruveta ottaan noin kello 12.00. Paikalla on mahdollisuus ostaa kioskista pientä syötävää ja juotavaa..

    Ompas salaista tietoa se ajo-ohje,, nimittäin en löytänyt ajo ohjeita jaoksen sivuilta,, ilmeisesti ei vielä ole päivitetty sinne ohjelmaan…
    Voisit laittaa ne itse tänne,, kun kerran tiedät.. Olisin kopioinut tänne,, mutta empäs löytänyt niitä..
    😯

    PS: En itse tule,, mutta lähempää tulijoita varmaan saattaa ollakin,,
    jos osaavat sinne..

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    #160325


    Viikko aikaa tuoda jälleen radalle harmaa paku, toivottavasti nyt ei kaadu..mutta missäs se ajo-ohje viipyy!!

    #160326

    No niin, eiköhän tämän mukaan suunnistus jäärataa-joihin onnistu. Toki ensin on osattava Orivedelle.
    Kartan lisäksi sanallinen ohje kirjoitteuna googlen kartan perusteella:
    9-tieltä käännytään Orivedelle tielle nro 58. Sitä suunnistetaan kohti Kangasalaa, kunnes käännytään Eräjärven tielle nro 3260. Ajetaan noin 500m ja radan jälkeen käännytään oikealle. Ajopaikka löytyy sen tien päästä.

    Kute Satu maininnut, aikojen otto alkaa noin klo 12.00. Rata avataan harjoittelulle tuntia ennen.

    Rauno

    #160327

    Kysynpä kun en ole kovin liukkaalla vielä koskaan sätkinyt että kannattaako jääradalle lähteä wanhoilla kesärenkailla ollenkaan? Vai pärjääkö jotenkin?

    #160328

    Hyvä Wonderi..tottakai..aikojen alussa oli jopa suvikummiluokka erikseen..otat rengaspaineet 0,5 edessä niin pysyt kyllä huonojen nastojen mukana..!!
    Tärkeintähän ei ole voitto vaan ensimmäinen palkinto.
    ps. harmaalla pakulla eli Acadyanella tulen verestämään muistoja

    #160329

    Onko Hesan suunnalta lähtijöitä ? Ehdottaisin Keimolan Kesoil (Neste) lähtö klo. 09:00 jolloin matkan varrelta tulijat osaavat liittyä retkueeseen..

    #160330

    Ajanottokoneisto käynnistetään klo 12, jääkö mulle mahdollisuutta kun pääsen töistä vasta kahden aikaan eli radan laitaan ehdin vähän ennen kolmea?

    #160331

    Hei Wonderi,

    On todennäköistä että ajot on jo ajettu kolmen aikoihin. Laita minulle vaikkapa tekstiviestillä puh. numerosi, niin soitamme sinulle silloin kun ajot on ajettu. Ei sitten tarvitse lähteä turhaan ajelemaan.
    Voit toki itsekkin soittaa esim Sadulle, O5O 405 4254 tai minulle.

    Terveisin,

    Rauno

    O4OO 851 489

    #160332

    Se siitä sitten. Sätkäni jatkakoon vielä talviunta, joudutte nyt pitämään hauskaa jäällä minunkin puolesta.

    #160333

    soitteleppa kari lähempänä aikataulua, miten olette tulossa. varmaan ajatte Hämeenlinnaan ja siitä kangasalalle ja sieltä orivedelle. Voisin liittyä matkaan joko HML tai Kangasala.

    #160334

    Jahas vai tällaiset. Tuossa on ollut vähäsen puhetta emännän kanssa, josko tehtäisiin pieni reissu, Raid – Laskiainen, jäärata-ajoihin. Taidamme kyllä vain peesata ja ihailla toisten taidonnäytteitä radan sivusta. Tällaista on vähäsen kaavailtu ja lopulliset suunnitelmat lyödään lukkoon kun tarkemmin näkee lauantain säätilaa.

    Onkos Pohojammaalta muita lähärös Oriverelle kahinoomahan? Solis mukavaa vaikka letkas päästellä. Palaillaan lähempänä.

    Justihin tänäpäivänä tuli otettua Monika liikenteesehen kun talvirengaspakko loppui eilen. Nyt on kesä…?!?

    J & A

    #160335

    AK-65 soittelen kyllä lähempänä..mites pikku-Olli oletko maisemissa?..Henkka voitaisi pitää kaatajien kokous, eiköhän järjestäjä tarjoaisi vaikka makkaran mutta jos et pääse tulemaan, luvallasi voisin sen syödä kokonaan.
    terv. Kari
    kesärenkailla saa jo ajella

    #160336

    Nyt näyttää siltä että olen lauantaina menossa Vaasaan, vaimon kanssa suunniteltiin että ajetaan Oriveden kautta. Voiko Nissan Rimeralla tulla jäälle saakka vai pitääkö jättää auto kylille ja tulla taksilla 🙄

    Hausjärvi / Hy-Ri

    #160337

    Mulla menee viikonloppu muuttohommissa, joten syökää makkaroita ihan päälärikaupalla. Hengessä ollaan mukana. Henkka

    #160338

    @kari80 wrote:

    12.03.2011 .Toivottavasti ei ole vettä jäällä..tekis mieli tulla..on tuo Aca vähän pitkä..

    Aargh, erehdyin luulemaan tätä keskusteluketjun alussa olleen kommentin lukemia tapahtuman päivämääräksi, mutta oikea onkin 5.3. eli jo ylihuomenna. Toivottavasti muille ei ole tullut sekaannusta ja onneksi tulin vilkaisseeksi kiltakalenteriin… ja mainitaanhan tuo oikea päivä myöhemmin keskustelussa.

    Valitettavasti en varmaankaan pääse paikalle.

Esillä 15 viestiä, 16 - 30 (kaikkiaan 54)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.