Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka Jarruneste

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 22)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #126961

    Muisti pätkii..mikä neste 1977 2cv6 rumpujarrut..

    #162787

    Vihree säiliön korkki = LHM… 😉

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    #162788

    Mulla oli semmoinen.Ei silloin vielä tiedetty lhm:stä rättärissä.

    #162789

    Ei ole vihreä korkki ja on ykspiirijarrut..tavallista siis sisälle..

    #162790

    @kari80 wrote:

    rumpujarrut..

    Tuohan sen kertoo suoraan. Ei ole rumpujarruttimia väsätty kuin DOT4 eli perinteisellä jarrunesteellä…
    @Musta Hattuinen Mies wrote:

    Vihree säiliön korkki = LHM… 😉

    Enkä tuota menis ihan varmaks vinkiks sanomaan, niitä on sekä vihreitä että valkosia korkkeja LHM-jarruissa…

    LHM -neste on käytössä vain silloin kun on levyjarrut, muuten DOT4. Paitsi tieteski ihan harvat AMI:n versiot, joissa oli DOT4 -nesteellä olevat levyjarrut… Eikä sotketa omia sotkoksia mukaan, niistä tietää vain asentaja/omistaja…

    #162791

    Kaverilla oli aikoinaan uusi 2cv6 -80,, siinä kaksipiiriset LHM rumpujarrut..
    Eli noita välimallejakin on ollut.. ??
    😯

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    #162792

    Kaksipiiristä pääsylinteriä oli ennen LHM-jarruja, joten oletko nyt aivan 100% varma, ettei muisti tee tepposia pelkästään tuon sylinterin kaksipiirisyyden vuoksi?

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #162793

    Miä veikkaisin samaa, kun ei ole missään tullut ikuna vastaan edes termi LHM-etujarrusylinteri vastaan..?

    #162794

    Voimpa sen sitten varmaan väärinkin muistaa.. 30 vuotta on pitkä aika… 😯

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    #162795

    Tuo kaksipiiri Dot-sylinteri on väriltään musta ja sisuskalut eroavat hieman LHM-pääsylinteristä.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #162796

    Hassua kun tilasin tuohon siniseen kulkimeen Sitroselta uuden kaksipiirisen LHM pääsylinterin niin se oli väriltään musta ja laatikossa luki kuitenkin — > LHM… Heh.. 😯

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    #162797

    Näköjään noinkin päin… Kaikki oman käden kautta kulkeneet uudet LHM-sylinterit on kuitenkin olleet vihreitä.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #162798

    Jos laittaa LHM litkut Dot järjestelmään, kumit turpoavat ja tulee kiisseliä…entäs toisinpäin ? Mulla on uudet jarrusylinterit DPR merkkiset ja pakkauksen alareuna on vihreä eli varmaan LHM…kestääkö nuo DOT litkua ?? Jos ei niin ne on myytävänä.

    #162799

    Yleisesti ottaen, ei pitäs kestää kumminkaan päin sotkien, vaikka poikkeuksia on. Näin savolaisittain vastaten siis…

    http://www.hd19.net/technique/hydraulique/tony.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
    Tuolta löytyy “vähän” tarinaa, niin nesteistä kuin tiivisteistä, jälkimmäisistä juttua sivun alalaidassa…

    #162800

    Joskus tuli kokeiltua tavallisia nesteitä LHM-levyjarruissa. Pikkuhilja alkoivat jumittamaan.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 22)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.