Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › Jarruneste
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
28.8.2011, 16:05 #126961
Muisti pätkii..mikä neste 1977 2cv6 rumpujarrut..
28.8.2011, 16:16 #162787Vihree säiliön korkki = LHM… 😉
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂28.8.2011, 17:01 #162788Mulla oli semmoinen.Ei silloin vielä tiedetty lhm:stä rättärissä.
28.8.2011, 17:14 #162789Ei ole vihreä korkki ja on ykspiirijarrut..tavallista siis sisälle..
28.8.2011, 17:46 #162790@kari80 wrote:
rumpujarrut..
Tuohan sen kertoo suoraan. Ei ole rumpujarruttimia väsätty kuin DOT4 eli perinteisellä jarrunesteellä…
@Musta Hattuinen Mies wrote:Vihree säiliön korkki = LHM… 😉
Enkä tuota menis ihan varmaks vinkiks sanomaan, niitä on sekä vihreitä että valkosia korkkeja LHM-jarruissa…
LHM -neste on käytössä vain silloin kun on levyjarrut, muuten DOT4. Paitsi tieteski ihan harvat AMI:n versiot, joissa oli DOT4 -nesteellä olevat levyjarrut… Eikä sotketa omia sotkoksia mukaan, niistä tietää vain asentaja/omistaja…
28.8.2011, 18:07 #162791Kaverilla oli aikoinaan uusi 2cv6 -80,, siinä kaksipiiriset LHM rumpujarrut..
Eli noita välimallejakin on ollut.. ?? 😯Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂28.8.2011, 19:18 #162792Kaksipiiristä pääsylinteriä oli ennen LHM-jarruja, joten oletko nyt aivan 100% varma, ettei muisti tee tepposia pelkästään tuon sylinterin kaksipiirisyyden vuoksi?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]28.8.2011, 19:47 #162793Miä veikkaisin samaa, kun ei ole missään tullut ikuna vastaan edes termi LHM-etujarrusylinteri vastaan..?
28.8.2011, 20:54 #162794Voimpa sen sitten varmaan väärinkin muistaa.. 30 vuotta on pitkä aika… 😯
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂29.8.2011, 08:10 #162795Tuo kaksipiiri Dot-sylinteri on väriltään musta ja sisuskalut eroavat hieman LHM-pääsylinteristä.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]29.8.2011, 08:28 #162796Hassua kun tilasin tuohon siniseen kulkimeen Sitroselta uuden kaksipiirisen LHM pääsylinterin niin se oli väriltään musta ja laatikossa luki kuitenkin — > LHM… Heh.. 😯
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂29.8.2011, 11:53 #162797Näköjään noinkin päin… Kaikki oman käden kautta kulkeneet uudet LHM-sylinterit on kuitenkin olleet vihreitä.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]4.9.2011, 07:01 #162798Jos laittaa LHM litkut Dot järjestelmään, kumit turpoavat ja tulee kiisseliä…entäs toisinpäin ? Mulla on uudet jarrusylinterit DPR merkkiset ja pakkauksen alareuna on vihreä eli varmaan LHM…kestääkö nuo DOT litkua ?? Jos ei niin ne on myytävänä.
4.9.2011, 07:11 #162799Yleisesti ottaen, ei pitäs kestää kumminkaan päin sotkien, vaikka poikkeuksia on. Näin savolaisittain vastaten siis…
http://www.hd19.net/technique/hydraulique/tony.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Tuolta löytyy “vähän” tarinaa, niin nesteistä kuin tiivisteistä, jälkimmäisistä juttua sivun alalaidassa…4.9.2011, 11:19 #162800Joskus tuli kokeiltua tavallisia nesteitä LHM-levyjarruissa. Pikkuhilja alkoivat jumittamaan.
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.