Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka Jarruongelmia

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #125756

    Innostuin pitkästä aikaa laittelemaan 2 cv 6:stani, kun pakkaset hellittivät. Laiton kytkinvaijerin, vetoakselit, lamput, yms,
    Pitihän sitä sitten kokeilla miten lähtee käyntiin ja löytyykö kaikki vaihteet. Hývin lähti käyntiin ryyppyjen jälkeen. Meinas tulla yllätys kun jarrutkin tarvitaan. Poljin meni kuin tyhjää pohjaan, eikä jarruneste alkanut kulkemaan putkiin vaikka avasi ilmaruuvitkin, Auto on seissyt kuusi vuotta ja viime talvena purettu osiin. Ilmeisesti vika on pääsylinterissä / satulassa. Pitkääkö se kokonaan vaihtaa vai mikä neuvoksi ???

    Onko teillä millaisia kokemuksia elektronisesta sytyksestä. Näyttävät niitä kauppaavan kohtuu hintaan ???

    Juhannusajeluihin tähtäävä esal

    #155955

    Kannattaa varmaan purkaa pääsylinteri ja tutkia, onko vika itse sylinterissä (syöpynyt tai naarmuinen), tiivistekumeissa vai ventiileissä. Jos sylinteri ei ole syöpynyt pilalle, sen pitäisi tulla kuntoon korjaussarjan uusilla osilla. Korjaussarja on halvempi kuin uusi sylinteri sisuskaluineen. Joissakin korjaussarjoissa on pelkät kumit, toisissa myös venttiili(t).

    Onko jarrusysteemi tavallisella jarrunesteellä vai LHM-nesteellä? Minulla on muistaakseni varastossa käytetty LHM-pääsylinteri. Jos tarviit osia niin siitä voisi olla apua.

    #155956

    Mehän asutaan näköjään naapuurikunnissa, Vaihdetaampa joskus keväämmällä muitakin kokemuksia.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.