Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka Jouset…

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #128660

    http://www.leboncoin.fr/voitures/614198937.htm?ca=8_s#” onclick=”window.open(this.href);return false;
    olishan kiva…katsokaa taka-akselisto, mikäs viritys..

    #171062

    Tommoset pippurin, ni ei kule aina perä maassa 😀

    #171063

    Joskus Suomessa tapasin harrastajan joka oli laittanut iskarit vastaavaan kohtaan molemmille akseleille. Ei uskonut iskarin orggispaikan hyvyyteen.

    #171064

    @Wonderi wrote:

    Joskus Suomessa tapasin harrastajan joka oli laittanut iskarit vastaavaan kohtaan molemmille akseleille. Ei uskonut iskarin orggispaikan hyvyyteen.

    Eipä se mikään pöllö paikka olisi jonkun Volvon ilmajousi-iskarin lisäämiselle. Vakipaikkaankin käyvät mutta ongelmaksi tulee se että painetta lisäämällä perä laskeutuu 😀

    #171065

    @RPekka wrote:

    @Wonderi wrote:

    Joskus Suomessa tapasin harrastajan joka oli laittanut iskarit vastaavaan kohtaan molemmille akseleille. Ei uskonut iskarin orggispaikan hyvyyteen.

    Eipä se mikään pöllö paikka olisi jonkun Volvon ilmajousi-iskarin lisäämiselle. Vakipaikkaankin käyvät mutta ongelmaksi tulee se että painetta lisäämällä perä laskeutuu 😀

    Joitakin rättäreitä hydealustoin on tehty ja pallo ja sylinteri sijaitsee jotakuinkin jousipönttöjen kohdalla. Suunnan saa muutettua vaihtamalla jousivarvan korvan tukivarsissa toiselle puolen ja tekemällä lisää tilaa varpatangoille.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #171066

    Siinä tehdas valmisteinen paketti M35..



    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.