Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › Kaasutinvaihto/-vertailu
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
5.10.2006, 09:22 #122844
Mitä kertoo teille seuraavat lukemat ja ulkomuodot:
Piti vaan nopeasti vaihtaa toinen tilalle, vaan eihän nämä ole alkuunkaan samanlaisia …
Vasemmanpuoleinen 34 PICS 4 (Dyane 6 vm.68) (Läppä väljä)
ulkopuoliset suuttimet 42,5 ja 55
pohjassa 160
kurkussa AB
koho 5,6 g
neulaventtiili 1,3kyljessä teksti 28 L 8 37
Keskimmäinen
35 ja 45
155
AB
5,7 g
1,3X23 E= 2302
Oikeanpuoleinen
40 ja 45
155
AO
– g
1,304L3 262
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.com5.10.2006, 10:05 #136887@2cvjimmi wrote:
Vasemmanpuoleinen 34 PICS 4 (Dyane 6 vm.68 ) (Läppä väljä)
ulkopuoliset suuttimet 42,5 ja 55
pohjassa 160
kurkussa AB
koho 5,6 g
neulaventtiili 1,3kyljessä teksti 28 L 8 37
Dyane6 ja 2cv6, moottorissa M28/1
34 PICS/PCIS 4 or 5, 103/104Kivana lisänä tässä tuo “joutokäyntivaimennin” joka löytyy keskipakoiskytkimen kanssa. Vipu ja kaikki paikallaan…
@2cvjimmi wrote:
Keskimmäinen
35 ja 45
155
AB
5,7 g
1,3X23 E= 2302
Tämä näyttäis Nelkusta olevan…
@2cvjimmi wrote:
Oikeanpuoleinen
40 ja 45
155
AO
– g
1,304L3 262
AO? Vai AC..? Tosin ei silloinkaan menisi mihinkään mitä Haynes tarjoaa… Pääsuutin viittaa Nelkkuun, kiihdytyspumpun suutin Kutoseen, muuten hämärän peitossa…
Tässäkin tämä joutokäyntivaimennin, mutta ilman käyttövipua.
Paikalleen vaan, toimii ihan sujuvasti. Sen verran lähellä on nuo suutinarvot ettei ongelmaa tule… Joskus ajelin useamman vuoden Kutosta Nelkun kaasarilla, enkä huomannut mitään syytä miksi ei näin tehdä voisi… Päästömittari saattaisi jotain erilaista näyttää näitä kaasareita vaihdellessa, mutta ei kovin paljoa erilaista tulosta tulla pitäisi…
5.10.2006, 17:44 #136888Mä pistin noi vasemman suuttimet tuohon keskimmäiseen, kun oli tiivis – nätisti käy, mutta vielä en ole ottanut metriäkään ajoa eli pitänee “asentaa” tuo “tyhjäkäynninvaimennin” keskimmäiseen ja ottaa tuo vasemman kansi käyttöön. Mielenkiintoisia reikiä kera suuttimien ja ilman…
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.com7.10.2006, 09:26 #136889Meillä oli hetken kutosessa nelkun kaasari ja oli aivan liian tukkoinen. kävi kyllä tyhjäkäyntiä nätisti, mutta yskäisi aina kaasua runnellessa. Kutosen suuttimet kiinni ja heti pelas normaalisti. Hitto kun en nyt muista että miten kikkailin suuttimet nelkkuun aikoinaan, mutta yhdistelmä oli ajossa parempi kuin orkkis…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]13.10.2006, 06:51 #1368902CV-tietokilpailukysymys:
Mitäs nää o? ja mist ne o? ja mite pistäs toimii?
Eli keskipakokytkintä (?) varten kaasarissa on tällaiset osat + se vivusto, mutta tämä jousitettu osa oli aivan hel***in piukassa kupin pohjalla, vaan pitäisi luultavasti liikkua? Jos pitää, niin mitäs pistän liukuaineeksi, vai riittääkö hiekkapaperipuhdistus kupille ja bensa hoitaa lopun? Mikä tämän osa systeemin perimmäinen tarkoitus on – hitaampi bensan herutus vai toisin päin?
Tähän loppuun viikon 2CV-osalöytö (ei myynnissä) – toimiva käkikellovilkku:
Tähän liittyen – onko näitä saatavilla, siis uustuotantona…
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.com13.10.2006, 07:32 #136891@2cvjimmi wrote:
Eli keskipakokytkintä (?) varten kaasarissa on tällaiset osat + se vivusto, mutta tämä jousitettu osa oli aivan hel***in piukassa kupin pohjalla, vaan pitäisi luultavasti liikkua? Jos pitää, niin mitäs pistän liukuaineeksi, vai riittääkö hiekkapaperipuhdistus kupille ja bensa hoitaa lopun? Mikä tämän osa systeemin perimmäinen tarkoitus on – hitaampi bensan herutus vai toisin päin?
Sitä tarkoitusta olen kanssa miettinyt.
Olisko tarkoituksena pitää kierrokset riittävän ylhäällä, jotta keskipakokytkin ei tarpeettomasti irrottaisi vaihtamisen aikana. (arvaus)Toisaalta se on vaihtamisessa hieman hankala, varsinkin jos hakee hyvää kierrosaluetta huonon synkronoinnin vuoksi. Jää ikäänkuin liikaa kierroksia kun vaihtaa.
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.