- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › Kärjistäen
Kummastelin tänään sitten tätä osaa, jonka Kouvolan keskusvarastolta kutosen nokasta napsasin kyytiini:
Kahtokkeepa jokainen ja ukko ja akka tuota oikeanpuoleista, mitäs ihmettä? “Halkaisija” on kyllä sama, vaikka muoto on täysin eri. Nostopinnaltaan hyvinkin vähäisen kulutuksen saaneenaa, eli ei pitäisi olla tuohon muotoon kulumalla muokkautunut. Mistä tuo on, ja ennenkaikkea miksi?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Oikeanpuoleinen on wanhuksen koneesta ja vasemman puoleinen nelkun / kutosen koneesta.
Näin vähän arvelin ulkonäön puolesta…Mutta onko toiminnan kannalta mitään eroa?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Oikean puoleinen lataa pidenemmän aikaa puolaa,, (kärjet kauemmin kiinni).. 🙂
Elikkä suoraan vakuttaa kärkikulmaan.. 😯
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂
Eli alhaisemmalla jännitteellä taikoo puolaan tarvittavan varauksen, mutta 12 volttisessa voi aikaansaada puolan kuumentumista?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Tätä epäilen.. 😯
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste