- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › Käynnistys ongelmia
Ostin pikkupakun 1970 vm 1962.Silloin ei ollut peräkärrejä henkilöautoihin,tämä korvasi kärrin.Ostohinta tuolloin oli 200 mk.Tällä hetkellä paku on museoajoneuvo.Nyt käynnistys on välillä hankala saat hangata hyvin pitkään tai syttyy hetkessä ryypyt kaasarin nieluun auttaa.Apua pyytää Ananias
Jos kerta herää ylimääräisestä bensasta niin ensimmäisenä tulee mieleen vanhaksi käynyt bensapumppu. Jos otat bensaletkun irti kaasarista ja starttaat letku konetilasta ulospäin suunnattuna niin suihkun pitää olla vahvoja ruiskauksia, eikä letkun päästä laiskasti valuvaa bensaa.
Toinen vaihtoehto on kärjet ja tulpat, joiden molempien pitää olla jiirissä sytytysherkkyyttä parantaakseen.
Ja se tärkein: Hienoa, että olet jaksanut vaalia pakuasi näin monta vuotta! 8)
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Eikös noin vanhassa ole bensapumppu moottorin päällä, ja siinä vipunen josta voi pumppua käyttää käsikäyttöisesti? Sillähän äkkiä huomaa jos käynnistäessä on polttoaineesta puutetta. Jos pumpussa venttiilit pitää, mutta kalvo on jäykistynyt, kannattaa vaihtaa pelkkä kalvo. Vanhat pumput on mekaanisesti niin paljon paremmat kun uudet. Eikös siellä savossa ole joku kiltaveli joka voisi asian tarkistaa? Jos paku muuten käy hyvin, ja joskus lähtee hyvin, joskus taas ei, vika lienee juurikin bensapumpussa tai putkistossa eikä näin ollen kuulosta kovinkaan vakavalta.
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste