Etusivu Foorumit Päävalikko Autohavainnot Käytettiin supereita iltalenkillä

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 17)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #127801

    Tiesimme, että matka voi olla vaikea:


    Puomeja oli siellä täällä, mutta vaikeapääsyisesti


    Soraakin löysimme


    Jätimme uskolliset ystävämme nuuhkimaan historian havinaa


    Ja suuntasimme jalan radalle


    Löysimme merkkejä menneestä elämästä


    Pintaa raapaisemalla löytyi kanttareita viivat tallella


    Pääsuora on edelleen suora


    Tiesimme monien reittien olevan tukittuja, mutta päätimme uhmata esteitä


    Vaikka kuva niin väittääkin, niin Kari ei masentunut tai luovuttanut, hän vain järjesteli ajouraa oikeaan järjestykseen


    Kivikkoisen sisääntulon jälkeen pystyi toteamaan, että kaikenmaailman romuilla sitä radalle pääseekin!


    Keskeltä metsää löytyi hyvien aikojen mainoksia


    Keimola 29.8.2012

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #167003

    Tuo ruosteinen Voortinraato on ollu tuolla vissiin ainaski kymmenkunta vuotta..?


    Ja on hieman tuo torni päässy rapistumaan neljässä vuoskymmenessä…

    #167004

    Alkaa olla pikkuhiljaa viimeiset hetket pyhiinvaeltaa tuo kohde, ensi keväänä alkaa rakennustyöt alueella ja rata häviää lopullisesti historiaan. 🙄

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #167005

    Ensimmäisessä kuvassa ei näy Pippurin edessä olevaa syvää ojaa…valitsimme ajoreitiksi kaksi pienempää ojaa jonka Akaile testasi ennen minua…just ja just….

    #167006

    Koska elämme nykyaikaa niin tottakai jaamme kaikkien iloksi myös hieman autenttista incar-materiaalia. Olkaat hyvätten: http://www.youtube.com/watch?v=JdNtth9qSKE&feature=youtu.be” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Historiikkiä: http://personal.inet.fi/urheilu/keimola/23_d.htm#palo” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #167007

    Rata on nyt näemmä ajettavammassa kunnossa kuin kymmenen vuotta sitten kun siellä kävin kävelemässä. Silloin millään motocrosspyörää kaupunkimaisella ajoneuvolla ei olisi päässyt ajamaan.

    #167008

    Pääsuoran eteläpää on motarityömaata ja sitä jatkaen rata katkeaa, sillä läheisen teollisuushökkelin tie kulkee radan poikki ja sinne on kaivettu oja ja puomi. Ts. n. 3/4 kierrosta pystyy ajamaan videon esittämässä maastossa. Hauskaa se silti oli ja jäipähän jotain muistoja, ennen kuin järjetön asuntoalue valtaa alueen. (Järjetön siksi, että paikalliset asukkaat aikoinaan valittivat radan melusta. Siellä käppäillessämme havaitsimme kuitenkin, että motari ja laskeutuvat lentokoneet pitivät niin kovaa ääntä, että ajoittain jouduimme huutamaan kommentit toisillemme. Mikään rakennetekninen ratkaisu ei tee tuosta alueesta hiljaista paikkaa asua ja jaksan epäillä HKI-Vantaan lentoreittien muutoksia ko. alueen yläpuolelta.)

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #167009

    Hienoja kuvia ja video 🙂 . Tuo olisi kyllä varmaankin sellainen paikka jossa olisi käytävä vaikkapa vaan kävellen, ennenkuin tuhotaan, täytyy pistää harkintaan…

    #167010

    @Wonderi wrote:

    Rata on nyt näemmä ajettavammassa kunnossa kuin kymmenen vuotta sitten kun siellä kävin kävelemässä. Silloin millään motocrosspyörää kaupunkimaisella ajoneuvolla ei olisi päässyt ajamaan.

    Kesällä -01 ajettiin rata lähes ympäri asti, 1960 AZU:lla joka myös Peltirumpuna tunnetaan. Rengasvarasto muistaakseni hitusen häiritsi ympäri ajamista…

    Kotona sitten mainitsin tuosta isälle jotta “ajeltiin Keimolan rata ympäri reilussa kuudessa minuutissa”, niin hän siihen totesi vaan että “kolme vuoskymmentä sitten sen kiersi prätkällä viitisen minuuttia nopeemmin”.

    @Croisette wrote:

    Hienoja kuvia ja video 🙂 . Tuo olisi kyllä varmaankin sellainen paikka jossa olisi käytävä vaikkapa vaan kävellen, ennenkuin tuhotaan, täytyy pistää harkintaan…

    Kuten yllä jo aiemmin todettu, alkaa olla oikeesti kiiru tehdä se pyhiinvaellusmatka, jos suunnitelmat toteutuu eli rakentaminen alueelle alkaa…

    #167011

    Ilmeisesti oli -01 jälkeen ja ennen käyntiäni kaiveltu uusia uria radan poikki ajamisen estämiseksi. Ja sitten joku taas varmaankin lapioi kasat ja kuopat tasaisiksi ja… Tunnelma radalla paikanpäällä käydessä on kyllä jotain käsittämätöntä. Hieno video mutta käykää silti itse näkemässä jos vaan pystytte.

    #167012

    @Wonderi wrote:

    Ilmeisesti oli -01 jälkeen ja ennen käyntiäni kaiveltu uusia uria radan poikki ajamisen estämiseksi. Ja sitten joku taas varmaankin lapioi kasat ja kuopat tasaisiksi ja… Tunnelma radalla paikanpäällä käydessä on kyllä jotain käsittämätöntä. Hieno video mutta käykää silti itse näkemässä jos vaan pystytte.

    Ihmettelinkin mitä peijooniin ruohouria siellä radalla oli…toinen paikka minkä haluaisin ajaa on Pönttövuoren tunneli..onko kukaan käynyt…no sovitaan aika ja ajetaan..olisko Kuopijon kuijeillut sopiva ajankohta..?

    #167013
    Nimetön

    Ihmettelinkin mitä peijooniin ruohouria siellä radalla oli…toinen paikka minkä haluaisin ajaa on Pönttövuoren tunneli..onko kukaan käynyt…no sovitaan aika ja ajetaan..olisko Kuopijon kuijeillut sopiva ajankohta..?[/quote]

    Vai meniskölähtemään KeSun piikkiin, Jasu?

    http://www.huvipuisto.net/seikkail/pvuori2.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

    http://personal.inet.fi/koti/pertti.itkonen/ponttovuori.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

    http://personal.inet.fi/koti/pertti.itkonen/tunneli.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

    …mielenkiintoista…

    #167014

    @kari80 wrote:

    …toinen paikka minkä haluaisin ajaa on Pönttövuoren tunneli..onko kukaan käynyt…no sovitaan aika ja ajetaan..olisko Kuopijon kuijeillut sopiva ajankohta..?


    Katse tarkkaan peppurepun vasempaan yläkulmaan, ja siinä olevaan Pönttövuori Touring -tarraan…

    Oliko vuonna -97 kun potkukelkkailtiin ko. tunnelissa ja vuonna -98 järjestettiin “opastettuna kiertoajeluja” tunnelin läpi..?

    Niin, ja Mörköltä tieteski loppu bensa keskelle tunnelia, letkan viimisenä… 🙄

    #167015

    @Jasu wrote:

    Katse tarkkaan peppurepun vasempaan yläkulmaan, ja siinä olevaan Pönttövuori Touring -tarraan…

    …tästä on kerrottu tarinoita… 😀

    Asiasta sadanteen, onpas Jasulla asiallisen oloinen traileri. Onko mallia “oma tekemä” vai…?

    [size size=10][color color=#000040]2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 » HY72 '66 » Projekti: Dyane '68[/color][/size]
    [b][color color=#BF0000]Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
    kuin missä tahansa loistoluokan autossa. [size size=12](2CV-esite,1956)[/size] [/color][/b]

    #167016

    Tuo traileri, ei oo miun mutta jonkinlainen käyttöoikeus on siihen. Toisella omistajallaan on tuo, eka omistaja sen väsäs joskus reipas pari vuoskymmentä sitten kisa-Ladan kuskaamista varten. Myydessä väitti ettei sillä oltu kuskattu ikinä yhtään autoo, pelkkää Ladaa…

    Tiijä sit onko tilanne yhtään muuttunu, kun Sitikoita tuolla on sittemmin kuljeteltu… :mrgreen:

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 17)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.