Siis yksi niistä kolmesta lipareesta, jotka tulevat kitkan läpi?
Hitsattavaa terästä tuo akseliputki on, joten jos ei hitsattu lipare kestä korjauksen jälkeen niin sitten on syytä vaihtaa akseliputki kokonaisuudessaan. Putki on sama vuoteen -75 asti, joten niitä on kyllä irrallaan ympär suamea.
Hitsatessa kun laitat akseliputken sisäpuolelle kupari/messinkilevyn tasaisesti sen hitsattavan sauman alle niin läpi tunkeva sula ei jätä knöölejä, jolloin sauman viimeistelyä ei juuri tarvitse siellä hankalemmassa paikassa. Sauma kun pitää joka tapauksessa tasoitella, jotta kitka menee paikoilleen. Älä säästele virrassa, aika rajua tavaraahan tuo on.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]