Etusivu Foorumit Päävalikko Tapahtumat Koulutustapahtuma 2015

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #129563

    Koulutustapahtuma pidetään marraskuun 14. päivänä Rautalammilla. Aiheena on perushuollot ja korjaukset. Tämän jälkeen mm. keväthuolto onnistuu.
    Koulutukseen ovat tervetulleita kaikki uudet ja vanhat kiltalaiset, jos kokee koulutusta tarvitsevansa.
    Koulutuksen toteuttamisen minimi osallistujamäärä on 10 henkilöä. Joten sitovat ilmoittautumiset
    lokakuun loppuun (31.10.) mennessä Kiltakapteeni Joelille (kiltakapteeni@2cv.fi tai 040 966 6798)

    Tarkempi info koulutuksen sisällöstä ja paikasta yms. saatavissa Joelilta.

    #175387

    Vielä kaivataan lisää ilmoittautuneita tapahtumaa, että saadaan se järjestettyä. Eli jos määrä jää pienemmäksi kuin 10 niin tapahtuma jää toteutumatta.

    Joel

    #175388

    Kiitos Joel
    Pidettiin tänään koulutustapahtuma. Paikalla oli yli 10 henkilöä. Joel on mahtava tietopankki kysyipä mitä vaan 2 cv asioita.
    Toivottavasti kaikki oppia halunneet saivat jotain tietoa 2 cv sielunelämästä.
    Oli oikeasti hienoa nähdä paikalla nuoria Kiltalaisia jotka jatkavat tätä perinnettä (Rannan veljekset, Seppo P ja muut )
    Mukavaa oli yhdessä Kiitos Joel

    Hantta

    Hannu Keinänen

    #175389

    Toivottavast kaikki opastettiin teksisesti oikein ja helposti omaksuttavasti.. 💡

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    #175390

    Olen varma jos Joel on ollu opettamassa niin silloin oppii vaikka ukkonoova. Jos olen itse välillä kysynyt jotain, niin kyllä hän on sen selvittänyt mulle niin hyvin, että miltei insinööriksi itseäni luulin. 🙂

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.