Etusivu Foorumit Päävalikko Tapahtumat Kouvolan jaoksen rompepäivä 10.5.2014

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 5 viestiä, 16 - 20 (kaikkiaan 20)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #172399

    Kiitos hyvä tapahtuma!
    Mutta Kari olen syvästi murheellinen ja erittäin pettynyt! Lisäsijoitus 8€ pattereihin ja minä pienipoika olohuoneen lattialle ja kasaamaan hankintani. Maksoin ylihintaa kun luulin saavani varsinaisen helmen vaan kas kuinka kävikään siitä puuttuu PALANEN!! 👿 Kahden auton ostosta ruukataan juoda myös kahdet harjakaiskahvit 😀

    #172400
    Pia

    Mukava tapahtuma, hyviä löytöjä, kiitos järjestämisestä!

    #172401

    Harmi että en työpäivän takia päässyt paikalle. Olis varmaan löytynyt kaikkea tarpeellista. Kaikenlaisia pikkupuutteita kun olisi oman kulkimen fiksaamiseksi.

    #172402

    Parhaimmat K i i t o k s e t Teille Kaikille, jotka kävitte Kouvolan jaoksen ensimmäisessä rompetoritapahtumassa 😀 . Valitettavasti en itse hautajaisten takia päässyt paikalle. Tänään käytyämme läpi Eijan ja Pekon kanssa tapahtuman kulkua, saatoimme olla tyytyväisiä. Erityisesti olimme ilahtuneita siitä, että niin monelta paikkakunnalta saapui sätkäilijöitä Rautakorpeen; Helsingistä, Tuusulasta, Järvenpäästä, Lahdesta, Mikkelistä, Imatralta, Lappeenrannasta, Kotkasta Mäntsälästä ja Nastolasta omiemme lisäksi. Älkää nyt vain loukkaantuko, jos omaa paikkakuntaanne ei tullut mainittua. Se johtuu vain varhaisdementiastani. Meillähän oli perinteiset korjauspäivämme rompetorin yhteydessä. K i i t o k s e t täälläkin Seppon kärsivällisyydelle, kirjoittelin syyt ja seuraukset tiinastani tekniikkapuolelle. Ymmärtääkseni tavaran vaihtoa tapahtui kiitettävästi. Tämä vahvistaa ainakin minun uskoani tulevistakin rompetoreista jaoksemme järjestämänä.
    Tietysti tapahtumaa edesauttoi se, että Killan varaosavarasto on tapahtumapaikalla. Myös Killan varastossa tapahtui huomattavaa vajumista, sillä niin pieniä kuin suurempiakin varaosia Pekko sanoi myyneensä enemmän kuin uskoikaan.
    Kaiken kaikkiaan kävijöitä oli arviolta 60, vieraskirjaan ei kehotuksista huolimatta saatu kaikkien kävijöiden nimiä, varsinkin nuoremmat sätkäilijät jotenkin vierastivat kirjaamme – nimiä kertyi siihen kuitenkin 45. Mikäli oikein tulkitsin ja ymmärsin lukemaani edellisiltä tähän osioon kirjoittaneilta, niin tekin olitte tyytyväisiä tapahtumaamme.
    Mikäli kaikki menee putkeen ensi vuonna, toivotan Teidät kaikki mukana olleet II Rompepäiville Kouvolaan (ylitin tässä nyt valtuuteni, mutta haitanneeko tuo, aloitinhan sentään sanalla mikäli, joka on jos sanan synonyymi) ❗
    Otamme opiksemme sen, että makkaran paiston ensimmäinen erä on oltava valmiina samalla kellonlyömällä, kun tilaisuus
    alkaa 😉 ➡
    JP Jaska 🙂

    #172403

    Moro ja kiitos !!
    Mukavan rompepäivän järjestämisestä, kyllä näitä mahtuu useampikin vuoteen, varsinkin kun tämä kevät ja syksy muuten on hiljaisempaa kiltaeloa. Ostoksia tuli tehtyä Olga-Sofian täydeltä, mutta vain kaikkea tarpeellista. 😉
    Toivottavasti myyjät olivat tyytyväisiä, tavaraa oli paljon tarjolla.
    Lasse

Esillä 5 viestiä, 16 - 20 (kaikkiaan 20)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.