Etusivu Foorumit Päävalikko Yleinen keskustelu Kuolataampa yhdessä

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 16 - 30 (kaikkiaan 51)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #155631

    Nopiasti, kirjojen kuvista mittaillen (ja eri mittakaavan kuvista kertoimilla korjaillen), näyttäisi siltä että GeeSun napoja käyttäen raideleveys kasvaisi takana 30mm kun tuo GeeSun levyjarrunapa tulee noin 15mm ulommas kuin Sätkän rumpujarrunapa..?

    Jostain syystä ei oo viittiny näillä säillä lähtee 45km:n päähän kylmään halliin osia mittailemaan… 🙄

    Sopivaa puuhastelua lapsia vahtiessa, varsinkin nyt kun nukkuvat..?

    Ja heti tuli pöljä idea mieleen, eihän tuo haitanne mittään, jos käyttäisi GeeSun vanteita..? 💡

    #155632

    @Jasu wrote:

    Ja heti tuli pöljä idea mieleen, eihän tuo haitanne mittään, jos käyttäisi GeeSun vanteita..? 💡

    Kuka niitä nyt sätkäänsä laittaisi 😉

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #155633

    @Akaile wrote:

    Kuka niitä nyt sätkäänsä laittaisi 😉

    Tästä vitsiksi tarkoitetusta puheenollen; tarkistin viikonloppuna tallissa häärätessäni, että se geesun vanteen ja sätkän vanteen offset ero on 12mm. Kuulostaa mitättömältä, mutta suhteutettuna pyöränlaakerin paksuuteen ero on merkittävä. Lisäksi muistin sellaisen asian, että takasisälokarin stopparikumi on tiellä, mikäli tavallisen geesuvanteen haluaa sinne istuttaa rotaatiotaan hoitamaan.

    Onko kellään hajua paljonko Smartin etuvanteen offset on? 😐

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #155634

    Mulla on sellanen haju että Smartin etuvanteen ofset on 0 mm .
    Taka vanne ihan jotain muuta mutten muista mitä,eikä liene väliä kun ei käy kuitenkaan.
    Smarttiin saa nykyvään myös 17″ 0 mm ofsetilla olevia vanteita.

    #155635

    Samalla vaivalla kun sepittää smartin vanteeseen sätkän pulttijaon, voi muuttaa geesun vanteenkin offsetin mieleisekseen.

    #155636

    No tavallaan ja toisaalta ei 😀 Riippuu täysin käytettävissä olevasta laitteistoista jne. Eikä smartin vannetta tarvitse muuttaa, koska voihan kiinnityspäätä muuttaa 😉

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #155637

    http://www.savoiacars.com/ingles/productos/automoviles.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

    http://www.international2cvfriends.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=1163&start=10″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    #155638

    @Akaile wrote:

    No tavallaan ja toisaalta ei 😀 Riippuu täysin käytettävissä olevasta laitteistoista jne. Eikä smartin vannetta tarvitse muuttaa, koska voihan kiinnityspäätä muuttaa 😉

    http://i301.photobucket.com/albums/nn47/sorsalampi/004.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

    vaikka näin…
    terv. Kari

    #155639

    Siinähän se. Suurin osa smartin vanteista on vaan rumempia kuin sätkän peltivanteet.

    -Olli

    #155640

    Löytääkö kukaan mitään järkevää taulukkoa tms. noista Smartin vanteista? Löysin nimittäin tällaisen: http://www.mansenauto.fi/vanne.php?vanne=smart&koko=15″ onclick=”window.open(this.href);return false; joten luulen, että Smartin vanteita saa usealla eri ET:llä?

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #155641

    http://www.autotek.fi/index.php?m=14&gclid=CKGe5diE4J8CFccK3godMRfhnw” onclick=”window.open(this.href);return false;
    Tässä se mistä minä tykkäisin….mustana…

    #155642

    Sain postia Argentinasta Savoia Carsilta ja PDF-esitteen heidän Mehari mallistaan

    Alusta: levyjarrut kaikissa pyörissä, 4-pulttinen pyöränkilpi, uudentyyppinen ohjauskalusto ja kallistuksenvaimennin taka-akselillakin, käsittääkseni avattavat jousipöntöt yms. Renkaat 175/65 R 15

    Kone 562 cc, 40 hv, monipisteruisku (EFI). Automaatti- tai manuaaliloota.

    Toivottavasti tuo kaikki tai edes osa on totta. Britit olivat ainakin tehneet tehtaalle visiitin, joten todistettavasti jotain on jo olemassakin valokuvista päätellen. Katso täältä: http://www.international2cvfriends.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=1163&start=10″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Esite englanninkielisenä täällä:
    http://www.savoiacars.com/ingles/productos/automoviles/mehari_english.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Sivuille on muutenkin tullut enemmän englanninkielistä materiaalia:
    http://www.savoiacars.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;


    Lähettäjä: savoiacars [info@savoiacars.com]

    Dear colleague:

    We are manufacturing new parts for the classic 2CV6 , and brand new cars with this new mechanics.
    Please visit us at: http://www.savoiacars.com” onclick=”window.open(this.href);return false;. You can check attached file, too.

    Best regards

    Diana Vignolles
    *************************
    SAVOIACARS SA
    Av Centenera 2448
    C1437 Buenos Aires
    Argentina
    +5411 4629 2705

    #155643

    Ami8 paku – tällaisiakin on myydä suomeen?

    http://camion-occasion.vivastreet.fr/vehicule-utilitaire+moussey-57770/ami-8-tolee/17158877/p#1″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Samoilta sivuilta löytyy myös Poncin

    #155644

    @kaila wrote:

    Ami8 paku – tällaisiakin on myydä suomeen?

    Ami 8 Service… Tolee, umpiperällä ja Vitree ikkunoidulla perällä, kummassakaan ei siis takaovia.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #155645

    Savoia Cars pistää aina vain paremmaksi, nyt on tarjolla “Sahara” kahdella koneella

    Kesällä Pariisissa on kuulemani mukaan tilaisuus, jossa esitellään heidän uusi Meharinsa. Firmalla on jo myös edustaja Ranskassa.

    Uskon, että kohta kuulemme tästä ihmeellisestä argentiinalaisfirmasta lisää.

    http://savoiacars.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Esillä 15 viestiä, 16 - 30 (kaikkiaan 51)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.