Etusivu Foorumit Päävalikko Yleinen keskustelu Kuolataampa yhdessä

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 6 viestiä, 46 - 51 (kaikkiaan 51)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #155661

    @AK-65 wrote:

    Tai sitten rakentaa ensin Dollyn jonka kytkee sätkän perään kuin peräkärryn. Ja tämän päälle sitten kääntöpöytä johon kytkee sen “ns puoliperävaunun”

    Siitä tulisi sitten täysperävaunu joita sallitaan vain oikeille rahtareille.

    #155662

    Savoia Carsin Uusiotuotanto-Meharit ovat kuulemma valmistuksessa ja toimitusaika 3 kk. Tai sitten ei; tämä tehdas on aika mystinen tapaus, mutta ilmeiseti oikeasti olemassakin muuallakin kuin vain verkossa. http://www.savoiacars.com/automoviles_mehari_in.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #155663

    Tere.
    Ihan mielenkiinnosta aiheeseen puoliperävaunu rättäriin, paljonko saa
    olla painoa jarrullisessa kärryssä 2cv6:sen perässä?
    Timo.

    #155664

    Lukee rekisteriotteessa… 2CV6 -77
    jarruin 400 kg/ jarruitta 270 kg

    @setä wrote:

    Tere.
    Ihan mielenkiinnosta aiheeseen puoliperävaunu rättäriin, paljonko saa
    olla painoa jarrullisessa kärryssä 2cv6:sen perässä?
    Timo.

    #155665

    Terve.
    Hommahan kaatuis painoon jos tommosta suunnitelis.
    Poksikin painaa yli 660kg! Ei ole kutosen otetta sillä kyselin.
    Timo.

    #155666

    Joku (varhainen, karumpi?) Poksi on omamassaltaan 400kg. Eli jos ei ole varusteet lisääntyneet tai paikat vettyneet niin saisi periaatteessa vetää.

Esillä 6 viestiä, 46 - 51 (kaikkiaan 51)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.