Etusivu Foorumit Päävalikko Tapahtumat Kuopijon Kujjeilut 2010

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 31)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #125872

    Mansikanmakuiset Kujjeet Vesannolla 30.7-1.8. 2010 😀 😀 😀 😀 😀 😀

    #156744
    txk

    Tullaan myö. Tuleeko muikkujakin?

    #156745

    Ainakin muikkukukko tulloo! 😆

    #156746

    Mieki tulen 🙂

    #156747

    Hups! Kaikki ootte tervetulleita, teitä ootetaan! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    #156748

    Jospas tuonnekkin saisi vapaita järjestettyä. 😀

    #156749

    Tuonne ehdottomasti tultava, ollaan tuohon mennessä kotiuduttu jo skandivian tourneeltakin.

    #156750

    Pitäskö munkin, jos vaikka Jan tarttee taas LA-puhelinoperaattoria tai juttuseuraa etupenkille kisan ajaksi..

    #156751

    Jonkin verran Inarilainen-lehteä tulossa Kujjeiluihin. Wanhusten Vaelluksen juttua siis luettavissa ja saatavilla. 😀 😀 😀 😀

    Antti

    #156752

    Vetrin Annelille ja Retulle olis nyt kyyti Kuijeiluihin hakusessa. Anneli on tosi hienosti leikkauksesta toipunut mutta ei edes kulkimella ole lupa ajella vielä aikoihin. Minun kulkimeen eivät valitettavasti mahu. Löytyskö joku ystävällinen joka vois auttaa? Tietenkin toinen vaihtoehto on että joku luotettava kuljettaja lähtis heille kuskiksi, upea musta rättärikin kun ihan tyhjän panttina seisoo Lauttasaaressa. Ehdotuksia otetaan vastaan.

    #156753

    Valtteri kaipas letkaseuraa Heinolasta kujjeilemaan, perjantai-iltapäivänä oletettavasti lähtö. YV:llä saa multa vaikka puhnon ja lisätietoa.. Mä meen omia reittejäni aamupäivästä (kovakatolla 🙁 ) ja illansuussa saapunen laittamaan suun makiaks 😆 .

    #156754

    Joko oot Antti ottanu ylös mun ilimottautumisen Kuijjeiluihin Fpuukista?,,,,,,,,,,,,,
    No met kuitenki oomma tulossa Mhm:n kanssa. Ollaan sit mukana lauvantain ruokajonossa 😆
    Ja met näemme sitte kuiteski siellä, ku ei kerta A.A. ehi Ruska-Jotokseen 🙄

    Anja

    #156755

    Tulen parin tyttärenpojan ja Combi-Cambin kanssa Heinolasta ohitse kohti kujeiluita perjantai iltapäivällä.Lälläri on auki ja matkanopeus n 80km/h Valtter mahtuu mainiosti letkaan.
    tv seppon p 0405058575

    #156756

    Minä ja pojat ajetaan myös Heinolan ohi perjantaina. Yritämme startata Järvenpäästä ennen pahimipia mökkeiljä autojonoja. Tarkempaa aikataulua en osaa vielä antaa, eikä minulla vieläkään ole sitä lälläriä asennettuna (Kaapelimies?) joten yhteydenpito vain kännykällä. Meillä tuo nopeus tuppaa olemaan se mitä kuljin milloinkin suostuu säntäämään, eli vähintääkin 90 km keskinopeudella. Tarkoitus olis ajaa Laukaan kautta menevää reittiä. Jos hyvin käy niin Hanna ja Tapsa(heillä on se lällärikin) ovat samassa letkassa ja siis Valtterikin hyvin siihen mahtuu. Puhelinnumeroani voi antaa etiäpäin ja/tai lähetä mulle Valtterin numero niin laitan viestiä. Harmi ettei ollut Hesasta asti lähdössä niin olis ottanut Annelin ja Retun kyytiin.

    #156757

    Mitä kautta kannatas tulla etelästä,ettei tarttis haastaa nuita WRC Citikoita välillä?

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 31)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.