Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tapahtumat › Kuopijon Kujjeilut 2010
Jolli on myös tulossa, mutta ehdimme vasta lauantaina kun on noita mukavia kesävieraita
@Citroman wrote:
Jonkin verran Inarilainen-lehteä tulossa Kujjeiluihin. Wanhusten Vaelluksen juttua siis luettavissa ja saatavilla. 😀 😀 😀 😀
Antti
Perskules, toimitus viivästyy toimittajan unohduksen takia. Jossain muussa tapahtumassa lehtiä sitten on!
Antti
Tällä näkymällä perjantai-iltana tulee Pohojanmaalta 5 aikuista ja 2 lasta 3:lla sätkällä. 🙂
Hitsinvitsinhizi 🙁 – keikkaa pukkaa päälle – niin kuin Koukeroistenkin aikaan!
Sattuispa edes ensi kesänä vapaata koukeroisten kujeiluiden aikaan – vai onko se niin, että vapaata on vain silloin, kun itse järkkää tapahtuman 😯
Jostain pitäis luopua, että ehtis moneen mukaan, mutta kuitenkin on kaksi asiaa, joista en luovu: musisointi ja sätkäily 😀
Kaikille terveisiä ja kuumat kujeet
Team Joutoviikko siivoilee nurkkia ja valmistautuu Kujeiluihin siirtymiseen. Nähdään pian!
-Olli
Terveisiä tutuille, kujjeilu on aina ollut hyvähenkinen tapahtuma.
Itse olen koko lauantaipäivän toisen harrastukseni pauloissa enkä pääse paikalle.
Nähdään pohojanmaankautta!
Hieno tapahtuma! KIITOKSIA järjestäjille!
T:Jalppiksen poppoo 8) 8) 8) 8)
Kiitos tapahtumasta, oli mukavaa. terveisin jakari ja plakkarihäjyt (sekä vävyhäjy) POHOSTA. Pohojanmaan kautta ajoossa nährään!
Olihan tuota, “kivaa koko rahalla”..!
Mennessä vähän lepäillään että jaksaa sitten ottaa ilon irti..?
Ylläältä näkköö paremmin..?
Eikä hattukaan piässä pysy tuossa vauhdissa…
Kiits, ens vuonna uudestaan… 8)
Kiitokset suuret kaikille mukanaolleille. Etenkin Tonille ja Taitolle, jotka ilostuttivat Kujjeiluväkeä lupsakalla läsnäolollaan. 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
Suurkiitos järjestäjille!
Erkki, Aila, Tiina ja Taito
Kiitos kaikille, haaskaa olj tuasiissa vaikka seitsämänneksi jäätiin Valtterin kanssa kisassa. Kyllä siitä kiltalainen vielä tulee, oli muuten Valtsulle eka kiltatapahtuma (noita maailmankokouksia kun on liian harvoin kuulemma..). 😆
4.8.2010 Uutta kasseltavaa killan Galleriaan
– Joutoviikko 2010 ja Kuopion Kujjeilut 2010 kuvia 8) 8) 8)
Mika V:n Citroen;
Kas kas, kuvasta tuli hieman tumma. Eihän siitä oikein edes nää että yritän matkia Citroenin logoa 😀 😀
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste