- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › Kutosen jarrupääsylinteri
Kuinka mokoma kapine lähtee irti? konehuoneen vai ohjaamon puolelle? entä kuinka siitä saa säiliön irti. Mulla on sellainen olo että jos yritän vielä ilman ohjeita jokin paikka hajoaa, mokoma kun ei liiku eteen eikä taakse 🙁
Voisiko joku ystävällisesti siis kertoa kuinka levyjarrullisen kutosen LHM-pääsylinteri irroitetaan.
Säiliö on muistaakseni painamalla kiinni. Jarrupääsylinteri on kahdella isolla pultilla kiinni siinä rintapeltiin kiinnitetyssä “apupellissä”, kun saat pultit irti niin pääsylinteri työnnetään ohjaamon puolelle. Voi olla kovassa. Eli silloin irtoaa koko poljinmysteerio, joten muistathan aluksi irroittaa kytkin- ja kaasuvaijerin…
8)
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
2-piirijarrun muovisäiliö on todellakin vain painamalla kiinni kumituteissa (mikä usein aiheuttaakin vuotoa niiden juuresta). Jos sinulla on jostain systä 1-piirisäiliö, löytyy sen juuresta kiintoavaimelle paikka.
Jarruputket tottakai irroitetaan säiliöstä myös ja niiden reiät on kätevä tulpata 8 mm:n kieteellä varustetulla ruuvilla
Ongelma ratkaistu. Kysyn lisää sitten kun alan purkamaan ja etenkin kasaamaan mokomaa 😉
Milläs perskeleellä se taaempi “mäntä” lähtee ulos sieltä? ensimmäinen tuli ihan nätisti mutta millä tuota toista pitää koukkia ja mistä suunnasta?
Tänne kirjottamisella on selkeesti avustava vaikutus. Heti nitkahti ja mokoma pullahti ulos… Nyt enää pitäis kasata tuo oikein…
Kai vaihdat tiivisteet samalla kun tuota urakoit, vai tutustutko vain sielunelämään…..?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste