Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka Lisää tehoa – kestävästi

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 5 viestiä, 16 - 20 (kaikkiaan 20)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #152697

    Tuossa kuvassa näyttäis olevan vielä Visan laatikko, eli ei olisi väsätty laatikkomuutosta sen kummemmin eteenpäin..?

    Niitä pyöreitä laippoja on kyllä nelilovisissakin laatikoissa, miulla on sellainen mielikuva että siitä tunnistaisi sen että kyseessä on “vahvistettu” eli hieman tukevampi, uudempi, versio vetoakselin lähdöstä..? Muistikuva olisi että se pyöreällä laipalla oleva akseli olisi milliä vahvempi kuin kolmisakarainen… (kokemusperäistä, ei se pyöreä vaan sovi kolmisakaraisen tilalle…)

    Eihän tuossa kuvassa näkyvässä laatikossa ole myöskään jarrusatuloille kiinnityspaikkoja, eikä jarrulevyille ole leikattu aukkoja kytkinkoppaan. Liekö olisi vain “malliksi” nostettu tuohon, testattu että miten niitä osia pitäisi sijoitella..? Täytyy odotella jos tuosta saisi jossain vaiheessa lisää tietoa…

    #152698

    Aiwan. GSA:t oli kait kaikki niillä umpinaisilla laipoilla…(1.3 neljä ja viis-v) Croisette osannee paremmin antaa diagnoosia. Anyhow, mielenkiintoinen rojektori.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #152699

    http://www.2cv-performances.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #152700

    Nyt myös video: http://www.youtube.com/watch?v=9QYCkcvymic&feature=related” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #152701


    terv. Kari

Esillä 5 viestiä, 16 - 20 (kaikkiaan 20)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.