Etusivu Foorumit Päävalikko Myydään M: 4×4 Dyane ja 4×4 2CV

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #129045

    Olen pelkkä viestinkantaja joten minulta ei hirveästi kannata lisätietoja kysyä, mutta myynnissä olisi otsikon mukaisesti nelivetoisia kulkineita. Itse rakennettuja, molemmissa toinen moottori kontissa. Dyanessa on nelkun koneet molemmissa päissä, 2CV on vanhus 12hv moottoreilla.

    Huonoja kuvia löytyy täältä: http://jesmak.kuvat.fi/kuvat/4×4/

    Kuten kuvista näkyy niin autoilla ei ole ihan hetkeen ajettu ja katulaillisiahan nämä ei tietenkään ole. Molemmat majailevat Imatran nurkilla.

    Tiedustelut puhelimitse: 040-8323550 / Kari Fjällström

    #173401

    Hahaa!

    12 vuotta sitten kyselin Nyytisissä näiden perään, koska Nyytisarkistossa oli kuvia tuosta Dyanesta “in action” vuonna 1 ja 2. Kukaan ei tuolloin kommentoinut, mutta nythän ovet ovat auenneet!

    Huikeaa!

    [size size=10][color color=#000040]2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 » HY72 '66 » Projekti: Dyane '68[/color][/size]
    [b][color color=#BF0000]Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
    kuin missä tahansa loistoluokan autossa. [size size=12](2CV-esite,1956)[/size] [/color][/b]

    #173402

    Vau! Vielä kun tietäisi hinnan…? Juu tottakai voi soittaa, mutta edes sen pyynnön kun tietäisi ennen soittoa.

    Jimmi Porist'
    044-339238kuusi
    jimmi65(ät)gmail.com

    #173403

    Jos runkoihin on tehty Saharan rakennetta vastaavat vahvistukset, ja pystyy se tavalla tai toisella viranomaisille osoittamaan, saa todennäköisesti (TRAFIn poikkeusluvalla) liikenteeseen hyväksyttyä. Asia käväisi esillä kun superiin lupaa hain. Tarvii kylle ensin melkoisen määrän paperi- ja selvitystyötä.

    #173404

    @miki wrote:

    Jos runkoihin on tehty Saharan rakennetta vastaavat vahvistukset, ja pystyy se tavalla tai toisella viranomaisille osoittamaan, saa todennäköisesti (TRAFIn poikkeusluvalla) liikenteeseen hyväksyttyä. Asia käväisi esillä kun superiin lupaa hain. Tarvii kylle ensin melkoisen määrän paperi- ja selvitystyötä.

    Veikkaan että Saharassa on taka-akselina jotain ihan muuta kuin etuakseli josta on olkatapit hitsattu kiinteiksi.

    EI TIELIIKENNEKÄYTTÖÖN.

    #173405

    Cats tietää:
    Axles
    The axles are specially reinforced items. Friction shockabsorbers (frotteurs) from an Ami 6 (improved damping) are fitted. The tyres are 155×400 fitted on specially widened rims with 4 vents. Sometimes 155×380 tyres are fitted on widened rims without vents. Tyre pressure is 0.7 bar (half that of a normal 2cv). The rear axle is not a modified front axle but a specially made item.

    En tiedä, mutta kun tukivarressa joka tapauksessa on hitsaussaumoja, miksei hitsata voisi myös olkavarret, tai vielä parempaa, tehdä Prelude-tyyppinen nelipyöraohjaus? 😀 Mikään projekti ei onnistu asenteella “ei tieliikennekäyttöön”. Täältä palstalta löytyi useampikin tyrmääjä kun aikoinaan aloitin ensimmäistä silloisen AKE:n lopulta hyväksymää superia rakentamaan.

    #173406

    @2cvjimmi wrote:

    Vau! Vielä kun tietäisi hinnan…? Juu tottakai voi soittaa, mutta edes sen pyynnön kun tietäisi ennen soittoa.

    Valitettavasti tähän ei oikein osaa mitään sanoa kun hintaa kysyessä ohjeistettiin vaan soittamaan. Annoin tosin itseni ymmärtää että ainakin Dyane saattaisi irrota hyvinkin kohtuulliseen hintaan..

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.