Etusivu Foorumit Päävalikko Yleinen keskustelu Mäkiautokisat

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #128287

    Epsanjan reissaamisen esivalmistelutunnelmia Epsoosta…

    Suorastaan varikkohuumaa! Vain Kyllönen puuttuu…Matti, ei Merjaa kiitos 👿

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #169192

    Eilen oli välipäivä, mutta tänään jo loimu löi! 8)

    Mutta olihan kiva lyödä tulille kertalaakista ilman nakutuksia ja käyntikin löytyi heti. Samalla lensi Boschin made in spain startti vekehen, oikeastaan kuvaavampaa olisi nimittää sitä rääkäksi 😆

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #169193

    Ja taas on yksi sätkä kuin uudesti syntynyt uuden sävelen visertäessä konehuoneessa. Koeajolenkki toi hymyn huulille, sillä kyllä se on vain jälleen todettava kuinka kaikki koneet on yksilöitä. Sama kaasari, sama bensapumppu, sama sytytys, samanlaiset sisuskalut saman lootan jatkeena ja aivan toisenlainen kulku! Pikkuisen hötköttää tätäkin konetta puolen hampaan heitto nokassa, mutta kaikkea ei voi aina saada 😆

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #169194

    @Akaile wrote:

    Ja taas on yksi sätkä kuin uudesti syntynyt uuden sävelen visertäessä konehuoneessa. Koeajolenkki toi hymyn huulille, sillä kyllä se on vain jälleen todettava kuinka kaikki koneet on yksilöitä. Sama kaasari, sama bensapumppu, sama sytytys, samanlaiset sisuskalut saman lootan jatkeena ja aivan toisenlainen kulku! Pikkuisen hötköttää tätäkin konetta puolen hampaan heitto nokassa, mutta kaikkea ei voi aina saada 😆

    Joo mutta tätä laitetta piiskattaessa pitää huomata että vetopyösrät sekä moottori-vaihteisto sijaitsevat takana (= koko auton paino), joten autova pitää ajaa vähän kuin purchea..ensin heitetään pieni mutkan mukainen ohjausliike, sen jälkeen mutkan vastainen jotta saadaan perä vähän sivulle ( yhteensä n. 0.05 sec) ja sen jälkeen kaasu pohjassa koko mutkan ajan kunhan ei sudi ja ohjaus lähes suoraan,mutkasta ulos.

    Vie oman aikansa, mutta kun tyylin oppii, on todella hauskaa !

    tumpelot peräpainoiset pyörähtää aina ensi mutkassa. Kun he kehittyvät, pyörähdys tapahtuu seuraavassa mutkassa. :o)

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.