- Tämä aihe sisältää 18 vastaukset, 7 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 4.10.2018 at 15:33 toimesta.
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tapahtumat › Möötti 2018
Moottiin 2018 ei siis voine vielä ilmoittautua? Ymmärsinkö oikein!?
Eli otsakkeessa lyhyesti kysymykseni.
Soittaa yritin Hupimestarille, mutta numero 0440 572 563 ei kuulemma ole käytössä!!??
jiipee, Tuusulan Kirkolta. Jukka-Pekka.tirri@mmm.fi
Juu ei vielä. Malttia, tulossa on.
Juu ei vielä. Malttia, tulossa on.
Kiitän!
Kerrankin olen elämässäni jotakin ymmärtänyt ajoissa ihan oikein, vaikka vaikeelta sekin tuntui itselleen tunnustaa, kun on Satakuntalainen Häjy!
T: jiipee
Möötti-ilmoittautuminen avautuu vielä tänään.
Aloita ilmoittautuminen tästä linkistä tai etusivun uutisesta.
Mikäs tuo mööttilipun hinta nyt oikein on? Nyytisissä oli 50 € / nuppi, mutta ilmoittautumislomake nakkailee satasen per osallistuja??
//jym
"Operaatio 2CV-Lampaansyöjät" tulossa X/20XX. Hio puukko ja valkosipulinkynnet teräviksi.
Noup,
kun valitset yksi henkilö 50,-
kun valitset 2 henkilöä, niin 100,-
jne…
Ostoskoriin pitää valita vain yksi, silloin hinta on 50 eur/nuppi.
Hieman hankala oli tuo ilmoittautuminen tälläiselle ei nörtille 🙂
Antti
Viimeinen numero on väärin….pitää olla 2 Hupimestarilla!
Niin tuossahan ostetaan ns. illalliskortteja.
Vaihtoehdot 1,2,3, tai 4 hengelle. kun illalliskortin hinta 50 euroa, niin 1 hengelle se maksaa 50 eur, kahdelle 100 eur, kolmelle 150 eur ja neljälle 200 eur.
Jos ilmoittaa kaksi henkilöä ja laittaa ostoskoriin 2, niin hinta on 200 eur??????
Antti, tilaat 1 kpl mööttilippua kahdelle = 100 eur. Kirjoitat kenttään osallistujien nimet. Jos haluat tilat 2x 1 hengelle sekin on 100 eur.
Tekstissä vielä ohjeena, että tee ilmoittautuminen autokunnittain.
Niin se lopulta meni. 2 henkilöä ja yhteensä 100 eur. Tilaus vastaanotettu ja tilaus toimetettu viestit tuli puhelimeen. Mutta vaikeaa oli…..minulle
No joo, tuo lomakkeessa olevan kertoimen funktio ei mulle oikein auennut (onko sille oikeasti tarvetta?), mutta asia nyt ok.
//jym
"Operaatio 2CV-Lampaansyöjät" tulossa X/20XX. Hio puukko ja valkosipulinkynnet teräviksi.
Tuleeko liput kotiin vai saako vasta paikanpäällä. Tilaus toimitettu ilmoitus tullut jo aikaa sitten….
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste