Etusivu Foorumit Päävalikko Myydään Myytävänä 1986 2 CV myyty

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #227944
    #228292

    Hei. Missä päin tämä kummajainen olisi katsastettavana? T Samijukka p. 04nolla kahdeksan 355724

    #228294

    Hei, Mäntyharjulla tai tarkemmin Vihantasalmella pari kilometriä viitostieltä sivuun, jos Vihantasalmi ei ole tuttu niin Heinolasta pohjoiseen viitostietä n. 50 km tai Mikkelistä etelään 45 km. . Olen siellä vapaa-ajan asunnolla ensi lauantaista alkaen 3 viikkoa joten tervetuloa katsomaan.

    t.markku p

    #228296

    Hei
    Kiitos vastauksesta. Onko sinulla muita kuvia autosta ja tietysti sen historia kiinnostaa myös.
    Samijukka

    #228316

    Hei,
    kerrotko sähköpostisi niin laitan lisää kuvia huomenna perjantaina tai lauantaina.

    Auto on tuotu minulle myyneen henkilön toimesta Saksasta jossa siihen nuo merkit on kiinnitetty,ao, naishenkilö oli työskennellyt Saksan Postissa ja ko. posti sponsoroinut merkit autoon, hänen kertomansa mukaan merkit on kiinnitetty 3 kertaisella venelakalla auton pintaan, tuontivuotta en nyt muista mutta markka-aikaan.
    Ko. naishlö tarjosi/myi auton sitten Suomen Postille ns. mainos ja markkinointikäyttöön messuille jne. avioiduttuaan suomalaisen miehen kanssa ja muutettuaan suomeen ja Posti sen rekisteröi ja maksoi verot yms. Suomeen, itse olin tuolloin Postin postimerkkien tuottamisesta vastaavan yksikön johtaja ja ostin auton ja hoitelin kaikki nämä kuviot ja jatkossa auton myös.
    Rekisteröinnin takia autossa on mm. turvavyöt kaikille, kaksinopeuksinen tuulilasin pyyhkimien moottori, sivuvilkut, peruutusvalo ja puhallin joka tosin ei ole käytössä,lakihan nämä tuolloin määräsi lisättäväksi.

    Sitten auto oli Postin museoautojen varastossa useamman vuoden pois rekisteristä ja sitä vietiin peräkärryllä postin tapahtumiin. Siten reilu 5 v sitten posti ulkoisti museoautonsa Mobiliaan ja sulki autovarastonsa ja tämä jäi vaille kotia koska ei ollut ns. aito postin kuljetusväline. Tein tuolloin itse tarjouksen autosta koska ajattelin että parempi ettei mene jobbareille ja joku tuhoa sitä ja se jäi sitten minulle yksityiskäyttöön.
    Kaikki autoon tehdyt korjaukset yms. alkaen tuolta tullauksesta löytyvät mapitettuna,samoin kuin saksan aikainen rekisteriote yms., lukuunottamatta muutamia viime vuoden korjauksia josita ei ole kuitteja.

    t.markku p

    #228332

    Tapasin kyseisen kulkimen vuonna 1993 Nurmeksen Maailmankokouksessa.
    Oli senverran erikoinen, että otin kuvankin.

    Pekka Peltonen, varaosavastaava,Kouvola Myllykoski

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.