Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Myydään › MYYTY* Myydään 2cv4/6 -74
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
24.4.2014, 20:22 #128791
Tämä myyty hyvään kotiin etelä-savoon 🙂
Lyhyesti: 74 nelkku kutosen tekniikalla. Vähän rujo ulkoasu kätkee alleensa hyvän ja vähänajetun tekniikan.
– Tein aikoinaan maalauksen pohjatyöt huonosti, eli jonkinverran fiksailtavaa.
– Kone n. 35 tkm (!) ajettu. Uutena, tai ainakin ajamattomana edellisen omistajan toimesta korvannut alkuperäisen nelkun koneen.
– Kutosen levyjarrulaatikko.
– Runko sinkitty Franzosen TÜV -hyväksytty vääntöluja malli minun vaihtama.
– Etupenkki (sohvamalli) virheetön (pari vuotta vanha verhoilu), takapenkissä pieni repeämä.
– Puskurit kamalassa kunnossa, takapuskuri lisäksi kiero.
– Iskarit uudehkot, jousipöntöt vanhahkot.
– Kahdet renkaa joista kesäpyörät vähänajetut pehmoiset Maborit uudenveroisilla vanteilla. Ei toki yhtä tyylikkäät kun Misukat, mutta ne voi aina vaihtaa. Kuvassa hyväpinyaiset kitkamisukat ala-arvoien kieroilla ja ruostuneilla vanteilla.
– Katsastettu huomautuksetta vuosittain, mutta nyt itsekritiikki on estänyt inssille näytön rohisevan etupyöränlaakerin vuoksi. Luultavasti läpäpisisi silti koska väljyyttä ei tunne. Kuulee kyllä sitäkin paremmin.
– Mittaristo nyt Specialista toimimattomalla bensamittarilla. Mukaan saa kutosen mittariston toimivalla bensamittarilla, tai jokerimallisen special-mittariston jossa bensamittari toimii tai sitten ei. Johtosarja -89:stä, ja hätävilkkukatkaisin jemmattu nykyisen mittariston taakse rikkomatta johtosarjaa.– Hinta 3500€, valmiiksitingittynä. Viestiä yv:nä.
En ole harrastukseta luopumassa tai rahapulassa, mutta tällä hetkellä erinäistä kalustoa on liikaa, joten siksi tällainen veto.
Edit: Kaasutin sekä imu-pakosarja myös ajamattomina asennettu koneen yhteydessä. Korin näkymättömät osat eli pohja kunnossa ja Tectylillä käsitelty hitsauksien jälkeen.
10.5.2014, 20:32 #172439Kuljin katsastettu huomautuksella “vetoakselin suojakumi kiinnitettävä”. Haitarikumi pullahti irti kun katsuri nosti keulan rungosta eikä tukivarsien alta. Pari renkaanpotkijaa ja yksi vakavasti otettava ostajaehdokas. Mikäli tälle vakavalle ostajalle ei ns. ostolupaa tule, saattaa vielä olla kaupan tai sitten ei. Oli niiiin mukavaa ajella tuolla taas.
16.5.2014, 21:19 #172440Potentiaaliseksi tulkitsemani ostajaehdokas vetäytyi mitä ilmeisimmin, joten tämä taas tyrkyllä. Jos vähän liiottelenkin kulkimen huonoja puolia, on mainittava että viime syksynä vaihdoin kummalleikin puolelle timmit vetoakselit sekä ylä- että alapäähän. Samalla rasvasin sen äänekkäämmän pyöränlaakerin, joten ei se ainakaan kuivuuttaan ääntele 🙂 . Cibien H4 -umpiot ovat myös kehujen arvoiset.
Kuljin siirtynee viikon-parin sisällä Tuusulaan varstoon, mutta hyvällä varoitusajalla saa silloinkin toki käydä ihmettelemässä.29.7.2014, 23:01 #172441Hoplaa! En mielelläni tätä varastoon veisi, sillä tämä kaipaa ajoa ja hellää huolenpitoa, eikä pimeää pölyistä latoa 😀
16.9.2014, 23:23 #17244222.3.2015, 21:02 #172443Hei taas. Tämä on edelleen myynnissä. Nyt asiantuntvan persoonan koeajoraportin kera. Henkilö jolle raportti on osoitettu on luonnollisesti etuoikeutettu tämän itselleen hankkimaan, mutta muillekin tiedoksi että aivan surkeasta sätkästä ei ole kyse. Minulla vaan on tapa luetella ensin huonot puolet ettei kenellekään tule hukkreissua ja pettymystä. Tuolla voi huoletta ajaa tulevan kesän, ja ensi talvena vasta ehostaa, mikäli sellaisesta tykkää 🙂 Sorry Akaile, en voinut vastustaa kiusausta. Poistan tämän jos koet tekstin julkaisemisen loukkaavaksi.
“kävin katsomassa ja koeajamassa Mikin kuljinta.
Hyvää:
-kone vimpan päälle soiva peli, vetää hyvin
-vaihteisto ei pidä mitään ylimääräisiä saundeja
-jarrut LHM, ok
-ei klappia vetareissa tai ohjauksessa
-sisustan yleisilme siisti, speciaalin varusteet+mukana lisämittareita ja adapteri
-renkaat
-sinkkirungon avittama jämäkkyys alustassa
-takapenkkinä harvinainen Dyanen keskiputketon ja taittuva penkki, erinomainen varuste reissatessa (pyytävät näistä yli 200e, jos sattuu löytymään)
-kutosen lukot ovissa ja ovet ok
-vuosimalli, ei pakokaasutestiä katsastettaessa“Huonoa”:
-pintaruostepaikkoja ja pieniä kuhmuja siellä täällä
-etupyöränlaakeri huutaa
-bensamittari ei toimi
-puskurit
-pp-takalokari, mersu (prkl) kolhaissut, vaihtolokari tulee mukaan….voin silti suositella tätä aloittavalle harrastajalle seuraavista syistä: Teknisesti hyvä, kone-vaihteistopaketin uskon palvelevan moitteetta vuosia. Rungolle ei tarvitse tehdä ikinä mitään. Hinta-laatusuhteeltaan nämä kaksi em. asiaa ovat samassa paketissa ja se on nykyään aika harvinaista. Aloittelijalle tuossa on jonkin verran pintapuolista näpräämistä, mutta se on tuskin haitaksi. Jos hitsattavaa on niin se on vähäistä paikkailua, eikä vaadi välittömiä toimenpiteitä. Alkavat kuplat saanee maalattua ja pakkeloitua/tinattua. Puhuimme Mikin kanssa 3000 eurosta ja se on mielestäni varsin kohtuullinen pyyntö yo. seikat huomioiden. (Pelkkä sinkkirunko on tonnin arvoinen+vaihtotyöt) “
23.3.2015, 09:40 #172444Hyvä on ilmo, vaikka itte kehunkin 😉 😆 Laitoin sut cc:ksi meiliin, koska mitäpä tuossa on salailua. Toivon kauppojen syntyvän vinkkaamani henkilön toimesta, sillä uudet harrastajat ovat aina tervetulleita. Harvassa on myytävät vimosen päälle sätkät ja nekin mitä silloin tällöin näkee, ovat huomattavasti kalliimpia. Nuorimmatkin sätkät ovat jo huimassa neljännesvuosisadan iässä, joten kyllä näiden vanhojen laitosten kanssa jos jonkinlaista kompromissiä joutuu tekemään. Yleensä se on pyhä kolminaisuus;
Jostain noista jos lähtee leikkaamaan niin yleensä löytää itsensä selkäkeikaltaan. Poikkipuolat kuvastaa osuvasti näiden kolmen tukivaikutusta toisiinsa nähden 😆
Nm. osiossamme kantapään kautta opittua 😳
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.