Etusivu Foorumit Päävalikko Myydään MYYTY … PAKU AK400

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #126077

    Olen tuonut Belgiasta AK350:n, joka on ollut pakumalleista se jonka erityisesti olen aina halunnut omistaa.

    Tästä syystä aiemmin maahantuomani “ihan hyvä” AK400-74 on nyt myytävänä. Harvinainen pakumalli Suomessa eli se suurin ja kaunein(?), pitkä ja korkea. Kuljin on täysin ajokuntoinen ja testattukin tänä kesänä 1000 km verran Helluralliin ja takaisin.

    Minulla on valmis emailattava tietopaketti kulkimesta kattavine kuvineen eli tietoa saa osoitteesta fin2cv-ätt-saunalahti.fi. Puh. on o4o 72oo2II, jos sähköposti ei ole hallussa.

    #157889

    Minä koeajoin pakun Hellurallissa ja hyväksi havaitsin. Jämäkän oloinen peli. Toivottavasti päätyy hyvään kotiin. :)~

    #157890

    Hei Iso-Jukka ja muutkin!

    En halua isotella mutta suurin ja kaunein ei ihan pidä paikkaansa kuten hyvin tiedät 😀 . Saman mallin korotettu (originaali) Sapa malli on vielä isompi ja korkeampi 😆 . Oma IsoVaaleeni lienee siten suurin Suomessa. Kauniiksi en sitä kehtaa kehua! Toinen samanmoinen löytyy Ranskasta eikä meillä onnellisilla omistajilla ainakaan ole tiedossamme enää muita liikenteessä olevia Sapoja.

    Heleätä Juhannusta kaikille täältä pohjoisesta!

    Osmo

    #157891

    Hatunnosto SAPAlle!

    #157892

    8) Ehkä korkein muttei suomen suurin paku 😉

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #157893

    Mutta SAPAhan ei ole “originaali Citroen” vaan SAPA-koripajan tekele?

    -Olli

    #157894

    Tämä on ihan orkkis AK400, ei edes koskaan hitsattu, mutta muuten hieman ranskalaisittain tekohengitetty.

    Mainio reissukuljin ensi kesäksi maailmankokoukseen synnyinseuduilleen 🙂

    #157895

    Lähdetäänkin tällä pakulla perjantaina Vuolijoelle (Kajaani) AaltopeltiBluesiin & pakukokoukseen, joten siellä se on tarkasteltavissa livenä ja vaikka koeajettavissa.
    Tänään kun kaupungilla kruisailin oli meno ilman reissulastia suorastaan kiivasta ja kaikki tekniikka toimi ok 🙂

    Terv. Jukka Isomäki


Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.