Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Myydään › MYYTY ! Tiinaa ja osia
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
30.5.2007, 18:00 #123308
Nyt loppui ilo ja tila ja sauhu nousee; joten myyn:
* Tiina, vihreä, 6n, ei käynnisty, muuten ok, uusi 123 mukaan.
* Paku, Ak 350, paska ja ruosteinen ja puutteita.
* Ami 8n rullaava runko tankilla.
* 60n 2cv kori ja luukkuja + lokareita, työtä on.
* 6n koneita ja laatikko.
* Rosteri kynnyksiä.
* Uudet lattiat 2cv.Soita ja keskustellaan, 040-7334478
🙁30.5.2007, 20:39 #139496@dago wrote:
* Ami 8n rullaava runko tankilla.
Tuo tankki… Yritin soittaa… Meni vastaajaan, en juttele koneiden kanssa… Tuo tankki, se on miun…
30.5.2007, 22:38 #139497voisko siitä rungosta mahdollisesti ostaa jousituksen ois tarvetta. t.matso
30.5.2007, 22:59 #139498Ooksä nyt Dago ihan varma? Ei ole paskaa pakua, vaan on ehkä haasteellisia ja vielä haasteellisempia. Ja jo on kumma jos ei kone käynnisty. Ihan kauhean montaa vikavaihtoehtoa ei kyllä ole. No, kai sentään jonkun kulkimen ittelles jätät?
31.5.2007, 04:23 #139499hei, voisin ehkä hakea sen Tinskun pois, jos se niillä myymilläni varusteilla ja varaosilla on. Hinta voisi olla se sama.
2cv-terveisin
Antti31.5.2007, 06:39 #139500Tankki on siis kiinni siinä rungossa… Mutta on se sinun jos haluat. Runko on Kajaanissa. En ole mistään varma muusta kuin totaalisesta savusta päässä 👿
Kun ei ole aikaa, paikkaa saatikka taitoa ja osat ympäri Suomea ja pari euroopassa, niin hermo menee. KAIKKi myyn, siis haaveetkin ja ostan tavallisen tilalle. TÄÄ ON VÄÄRIN, mutta auttakaa. Hinnasta sovitaan ja nauretaan, kaikille tänne tuleville lupaan tarjota kahvit pullineen. 😳31.5.2007, 11:10 #139501Mitäs jos yritettäisiin saada se Tiina vielä käymään..? Mitähän kaikkea siitä on jo tarkistettu, ja mitä kaikkea vaihdettu?
Voisin vaikka viikonlopulla ajella sinnepäin ihmettelemään kyseistä laitetta, jos sellainen sopisi. Ihmeteltäisiin, jutusteltaisiin joutavia, toivottavasti saataisiin kuljin taas liikkeelle… 😉
31.5.2007, 12:02 #139502@Jasu wrote:
Mitäs jos yritettäisiin saada se Tiina vielä käymään..? …saataisiin kuljin taas liikkeelle… 😉
Asiaa.
31.5.2007, 12:10 #139503@Jasu wrote:
Voisin vaikka viikonlopulla ajella sinnepäin ihmettelemään kyseistä laitetta:wink:
Jasun liikkuva korjauspalvelu aina valmiina! 😆
31.5.2007, 15:09 #139504Aamulla siirtyminen kohti “vikapesäkettä” alkaa, puhelimessa jo pientä tilannearviota asiasta tulikin tiedusteltua… Raportti tapahtuneesta tulee sitten myöhemmin… 8)
31.5.2007, 15:15 #139505Haen Tinskun takaisin jossain vaiheessa trailerilla. Kyllä varmaan saan sen käyntiin tavalla tai toisella.
1.6.2007, 17:01 #139506Ei ratkennut ongelma tällä käynnillä… 😕 Tuossa matkalla vielä mieleen tuli, sama minkä Miki mainitsi puhelimessa tänään, eli hakee kaupasta vielä uudet tulpat ja kokeilee niillä…
Seuraavat asiat katsottiin:
-kipinä tulee
-puristusta löytyy
-bensaa tulee kaasarille ja jatkaa matkaansa imusarjaan
-venttiileissä sopivat välykset on
-puola jännitteet saa startilla pyöritellessä
-puolan navoissa jännite vaihtelee käynnistäessä puristusten tahtiinSeuraavat havainnot taistellessa:
-ei edes lupaa
-eikä tupsauttele kaasariin/pakoputkeen
-hyvin startti pyörittää
-öljynpaineet nousevat hyvin
-kärjet eivät kipunoi
-neulaventtiili jumissa oli, ei auttanut vaikka sen liikkeelle sai…Harmi kun aika oli hieman kortilla tämän taistelun kanssa, kyllähän tästä selkävoitto ottaa pitää. Jos ei millään meinaa onnistua, niin tuota moottoria voitaisiin ihmetellä Hellu-Rallissa..? Jää pientä mieltä kaivamaan tuollainen..!
1.6.2007, 17:07 #139507Kerran olen ollut käynnistymisen kanssa ongelmissa, kun tulppien kärkiväli oli jotain luokkaa milli. Huoltokirja suosittelee 0.6mm, mutta itse olen Suomen olosuhteisiin havainnut 0.4mm paremmaksi. Lähtee kesät talvet hyvin käyntiin. Toisessa kulkimessa oli -97 sellainen ongelma, että välillä lähti ja välillä ei. Totuus paljastui vasta paljon myöhemmin, kun huomattiin, että öljynpaineen merkkivalonjohto ja kärkien johto oli mennyt keskenään sekaisin. Siispä välillä sai maita metallisesta mittaripaneelista ja välillä ei.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]1.6.2007, 17:36 #139508Voipi olla vanha bensa syynä. Ei kai tullut uudenpaa kokeiltua. Dago tuo Tinskun sunnuntaina tännepäin. Jatkan siitä mihin Jasu jäi. Tilannekatsaus jatkuu sitten. Kiitos ostajan puolesta Jasulle. 😆 Niin, oli sytytyshäiriöitä muuten Pakussakin ensistartilla tänäkeväänä. Vasta tankin täyttö poisti kaiken sellaisen ja tyhjäkäyntikin palasi. 😆
Lainaus:
–neulaventtiili jumissa oli, ei auttanut vaikka sen liikkeelle sai…Tämä lienee syynä hakumatkan pysäytykseen sitten oli
😳1.6.2007, 18:12 #139509@dago wrote:
* Paku, Ak 350, paska ja ruosteinen ja puutteita.
Eikä tämä Pakukaan niin huono ole kuin mitä myyjä ymmärtää antaa… Huonommistakin tehneet ovat… Voi kun tuota tonttia olisi, niin itselleni tämän lunastaisin…
@Citroman wrote:
Voipi olla vanha bensa syynä. Ei kai tullut uudenpaa kokeiltua. Jatkan siitä mihin Jasu jäi. Kiitos ostajan puolesta Jasulle.
Ollos hyvä vaan. Tiedä tuosta bensasta, onhan se tietenkin vanhaa, mutta pitäisi sen ainakin yskähtää vanhallakin… Lähti meinaan tuo kolmipyörä syyskuussa tankatulla myrkyllä käyntiin, ja ihan potkimalla… Enkä siihe vieläkään ole uutta bensaa tarvinnut lisätä, vanha toimii ihan hyvin… Nämä vanhat laitteet ei ollenkaan niin nirsoja ole tuolle bensalle kuin uudet…
@Citroman wrote:
Lainaus:
–neulaventtiili jumissa oli, ei auttanut vaikka sen liikkeelle sai…Tämä lienee syynä hakumatkan pysäytykseen sitten oli
😳Voisi hyvinkin olla, bensanpuutostauti kun aiheuttaa “jänniä” oireita tullessaan, varsinkin aloittaessaan oireilua. Mutta kyllä tuosta se vikapaikka vielä selviää, aikansa se vain ottaa selvitäkseen..!
Outona kuitenkin pidän sitä että kyseisellä kulkimella Citroman on monta monituista talvea ja kesääkin ajellut ilman isompia murheita ja sit omistajanvaihdoksen yhteydessä tulee tällainen outo murhe. Eikä käyntiä kukaan tähän mennessä löytänyt ole… Perin mystistä..!
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.