Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka nelosesta kutoseen kaasuvaijeri

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #128119

    Miten ootte toteuttanu isolohko asennuksessa kasuuvaijerin paikan.
    Kun laittaa riippupoljin setin paikalleen niin kaasupolkimen vaijerihaarukka osuu käsijarruun.
    Kylmästi vaan oikealle vääntäen vai jotain muuta? Näitähän on vissiin jonkun verran tehty.

    #168551

    Jep, eli kyllä rauta riittävästi taipuu. Sitten suoraan linjaan reikä ja sopivalla neliskanttiviilalla tekee vaijerin kiinnitysosan vaatimat hahlot rintapeltiin. Asennuksesta itsestään tulee siisti ja toimiva, kun vähän hollailee linjoja ja tekee ajatuksen kanssa. Vanha kaasutangon aukko tukkoon niin johan hiljenee metakka kabiinista.

    Riippupolkimen kiinnityskierre kannattaa rasvata huolella tai asentaa rasvanippa ennen asennusta, sillä tuo pirulainen alkaa vikistä aikojen saatossa. Samaten sen pultin liikehdintä kannattaa estää huolella nm. pudonnut jalkatilaan kesken ajon löystyttyään…

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.