Etusivu Foorumit Päävalikko Autohavainnot Netistä löydettyä. .

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #125684

    Kun tuo GS-tekniikka on täälläkin tapetilla, löytyi linkki tälläiseen:

    http://lanemotormuseum.org/mep-x27-1968″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Protot tehty kuulemma AMI6 moottorilla, ei vaan pöty riittänyt.

    Ja tämmöinenkin on amerikassa:

    http://lanemotormuseum.org/citroen-cogolin-1952″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Väittävät ainoaksi kappaleeksi, replika ?

    Ei varsinaisesti liity aihepiiriin mutta aika ilkeän näköinen:

    http://lanemotormuseum.org/citroen-ds-ice-racer-1966″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Moottori alkuperäinen ? Taakse näemmä laitettu jouset raudasta.

    #155504

    Ensimmäiseen 130mph nelivaihteisella 😯 Tällöin koneen on kyllä kierrettävä yli 7000rpm…(Tai muutettu perävälitys)

    Toiseen 45hp vanhuksen koneesta…tuskin. 🙄

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #155505
    LPN

    @Akaile wrote:

    Toiseen 45hp vanhuksen koneesta…tuskin. 🙄

    Eiks niitä koneita ollu kaks? Sillai ku Saharassa aikoinaan. Tehotkin sitäkautta vähän lähempänä totuutta.

    #155506

    Juu mutta saharassa koneet on käynnissä yhtäaikaa (yleensä) kun taas tuossa nimenomaan sanottiin, että molemmilla keulilla voitiin “ajaa erikseen”. Tällöin koneista on vain yksi kerrallaan käytössä ja tehot eivät kasva, toisekseen myös yhden koneen 22.5hp on hiukka liian iso luku 2cv 425cc koneelle jos ilmoitettu teholukema jaetaan kahdelle koneelle… Asiallahan ei mitään merkitystä sinänsä ole, mutta jos ovat historian kaivelleet esille ja tietävät koneen olevan 425cc niin luulisi teholukemienkin osuvan kohdalleen…. 🙄

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #155507

    http://blogs.insideline.com/straightline/2007/07/2-headed-citron-cogolin-replica-added-to-lane-motor-museum-collection.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

    kertoo laitteen olevan nimenomaan kopion.

    Lisää aiheesta myös

    http://users.skynet.be/vincent.beyaert/V2004/HIS-Cogolin.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

    [size size=10][color color=#000040]2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 » HY72 '66 » Projekti: Dyane '68[/color][/size]
    [b][color color=#BF0000]Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
    kuin missä tahansa loistoluokan autossa. [size size=12](2CV-esite,1956)[/size] [/color][/b]

    #155508

    Eniron karttasivuilla http://kartat.eniro.fi/” onclick=”window.open(this.href);return false; on nyt myös katunäkymiä Helsingistä, Turusta ja Tampereelta. Ainakin Helsingissä Tapiolantiellä näkyy yksi Charleston. Oliskohan Mikin? Kuva on niin hyvälaatuinen, että rekisterinumeronkin voi siitä tunnistaa. Mahtaakohan muita kulkimia löytyä?

    #155509

    @Masa wrote:

    Eniron karttasivuilla http://kartat.eniro.fi/” onclick=”window.open(this.href);return false; on nyt myös katunäkymiä Helsingistä, Turusta ja Tampereelta. Ainakin Helsingissä Tapiolantiellä näkyy yksi Charleston. Oliskohan Mikin?

    No jopas. Juu, meidän talvikuljinhan se siinä. Ei ole ihan Charleston, samoilla sävyillä kyllä. Alkukesästä otettu, koska loppukesästä siinä yleensä seisoi tuon lisäksi meidän paku sekä naapurin punakeltainen Charleston 😀 .

    Edit: tietenkin naapurin mustakeltainen… Kuva onkin tarkemmin katsottuna otettu joskus heinäkuussa.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.