Etusivu Foorumit Päävalikko Autohavainnot Netistä löytyneitä….

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 196 - 210 (kaikkiaan 276)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #171751

    Tosiaan esittely oli jo syyskussa 1975 eli 1976 vuosimalli.

    #171752

    A-mallin alkupään vaihdelaatikko jarruineen. Jos ajatellaan mitä kaikkea erilaista osaa jo noissa jarrurummuissa sisällä on, niin ei tuo hinta paha ole sellaiselle, joka ne tarvitsee. Kaikki on erilaista kuin myöhemmissä. Tuumakierteitä ja aivan uskomattomia ratkaisuja, joita ei mistään saa. Jos on tarvetta, niin tuolla hinnalla kannattaa ilman muuta ostaa ennemmin kuin alkaa päivittämään uudempiin osiin. Ei noita saa enää mistään, kun ei tahdo saada kaikkia osia uudempiinkaan -50 luvun malleihin.

    #171753

    Onhan sekin tietysti totta. Rummusta näyttää vaan harmittavasti puuttua noiden reikien hienot tulpat. Mutta sylinterihän on erilainen kuin myös kengät ja säädöt sin muut. Kerran olen tuollaisen lodan päässyt purkamaan. Jonkun verran tuli valokuvattua, jotta osaa kasata joskus.

    Tuossa kanssa tuiki harvinainen osa. Ollut käytössä 49-53
    http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/425772193.htm?ca=5_s

    #171754

    Belgi ruatissa

    http://www.blocket.se/vastmanland/Citroen_2cv_1960_45511362.htm?ca=1_8&w=3″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Mikko

    #171755
    #171756

    Tästä oli ottamani kuva viime vuoden Nyytisissä. Olen nähnyt tämän pelin jo vuosi sitten. Silloin oli rungolla etupää ja takapää korista ja tällöin funtsittiin, että mitäköhän tästä tulee. Hyvä tuli, jos tommoisista tykkää. Ainakin stadista on vaikeaa löytää kahta peräkkäistä P- paikkaa. 🙄

    #171757

    Nyt olis naapurimaassa helmi!!

    http://www.blocket.se/pitea/Citroen_2CV_1955_45988090.htm?ca=1_8&w=3″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Käykää ihmeessä pelastamaan tämä Suomeen jolla mahdollisuus on! Itsellä ei valitettavasti ole 😥

    Mikko

    #171758

    Suomipaku AZU 1962 nettiautossa http://www.nettiauto.com/citroen/2cv4/5472599″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    #171759

    Nelkkuun: http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1507955″ onclick=”window.open(this.href);return false;
    http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1499085″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #171760

    Jumankauta
    wanhusdyane 1968, pyynti 10.000 euroa, ja mä olin myymässä omaani 460 eurolla – ja tuohonkaan hintaan ei ketään kiinnostanut… no, ehkä kunto on vähän eri, mutta tuo kymppitonni dyanesta lämmittää ajatuksena.

    http://www.leboncoin.fr/voitures/452630849.htm?ca=15_s#” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Käännös ranska-suomi googlella

    Myyn Citroen Dyane D6 helmikuuta 1968 Comfort versio White Everest, mikä on normaalia Carte Grise (SIV) ja ohjaustekniikka OK (joka silittää myynnissä).

    Tämä ajoneuvo on harvinainen ja erinomaisessa kunnossa.

    Käyvän on pidetty useita vuosia viereen kattilan, joka selittää hyvin terve tila ostohetkellä. Olen kuitenkin pyrkinyt laittaa se takaisin täydellisessä alkuperäisessä kunnossa avulla harrastajat.

    Siten luettelo on pitkä ja työn kanssa halu noudattaa tiukasti alkuperäisessä kokoonpanossa:

    – Korjausrakentaminen alkuperäisen maalauksen koko rahaston (joka on edelleen sen alkuperäinen väri White Everest luisteli ilman maalataan)

    – Korjaus ja maalaus etu-ja takalokasuojat, takaluukku, konepelti, ja pohja etuovien, elementtejä, jotka oli ajan mittaan muutamaan ongelmaan. Spektrografinen analyysi maalauksen jälkeen alkuperäisen valkoisen Everest ole väriä vaihtelua

    – Asennus harvinaisia ​​hubcaps siivet Robri (aikaisemmin palautettu Belgom Alu)

    – Solders harvoissa paikoissa lattialla säilyttää alkuperäinen maali ja ruoste White Everest.

    – Korjaus puskurit edessä ja takana, asettaa maalaus Grey Rose, asenna muovi rannekorut beige uuden aikakauden.

    – Korjausrakentaminen pyöriä: hiekkapuhallus, Férose, fosfatointi pohjamaali, poseeraa silikoni vanteen liittymissä / purje Paint Grey Wheel, asennus pyörät alkuperäisen pölykapselin (aikaisemmin palautettu Belgom Alu)

    – Muuttaminen renkaat Michelin 125×15 5, OE

    – Kunnostustyöt Sisusta: muutos ja elastinen vaahtomuovi, joten mittatilaustyönä sisustus ja 100% yhteensopiva sen kauden sisustus faux Buffalo tupakan väri (lisävaruste jakso) ja erilliset etuistuimet (toinen vaihtoehto aikana). Olen jopa uudelleen takapenkillä alkuperä on melko ainutlaatuinen tekstiili

    – Asennus Flying yhdeksän Dyane (musta, aero), hyvin harvinaista löytää

    – Asentaminen uusi huppu ja vuorattu FERLOR tuotemerkki, kuten alun perin

    – Seuranta ja uudelleenkäynnistys moottori 602cc (alkuperäinen), viemäri moottori ja vaihteisto, saneeraus yhden kaasuttimen kehon osat ja muuttuvat

    – Exhaust yhdeksän kertaa

    – Uusi 12V akku

    – Tarkista toiminta hydraulisten iskunvaimentimien asustemerkki Allinquant asennetaan eteen sitten lisäksi alkuperäisen pyyhkimistä.

    – Onko lokikirja ja useita uusia säleikkö kansi ajan.

    Monet kuvat ostettavissa.

    Lyhyesti sanottuna, auto on kuin uusi ja valmis osuma tien kaikilta etäisyyksiltä.

    Muistan lyhyesti historiaa tämän mallin:

    D6 on erityisen harvinaisia ​​ja legendaarinen malli, jota myydään alle 3 kuukautta samaan aikaan kuin ensimmäinen Dyane 4 (joka on korvattu 2cv AZAM Export) ja ennen kynnyksellä Dyane 6. D6 on ensimmäinen Dyane 602cc moottori on varustettu AYA ensimmäinen Ami 6.
    Tämä on todellinen Dyane D6, eikä naamioitu Dyane 6 D6. Se on lueteltu Club Dyane Ranskassa yksi harvoista perhe (viisitoista mennessä).

    Keräilijöiden ja harrastajat innokkaita integroimaan Dyane poikkeuksellinen kokoelma autossa.

    Hinta keskustelua, testata mahdollisia (ajoneuvon Tarn).

    Jimmi Porist'
    044-339238kuusi
    jimmi65(ät)gmail.com

    #171761

    Ostakkee DAK.

    http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=7164139″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    #171762

    Tyylikäs 2cv myynissä belgiaisilla mailla – villikissa.

    http://www.2ememain.be/autos/autos/citro%C3%ABn/citroen-2cv-6-sp%C3%A9cial-148810761.html?qq=2cv&pc_id&afd” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #171763

    Tästä Pakulus Rumilus, pahus kun on Ranskassa asti…

    http://www.leboncoin.fr/voitures/462309442.htm?ca=12_s” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #171764

    Tuli tehtyä ajankuluksi haku, mitä on Saksassa tarjolla:
    http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?atype=C&mmvmk0=21&mmvmd0=1703&mmvco=1&make=21&model=1703&pricefrom=1000&cy=D&ustate=N%2CU&fromhome=1&results=20&desc=1&sort=price&page=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Hinnat alkaa laskemaan heti 25.000 eurosta… 🙂

    #171765

    Tää olis kyllä hieno:

    http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=230932813″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    [size size=10][color color=#000040]2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 » HY72 '66 » Projekti: Dyane '68[/color][/size]
    [b][color color=#BF0000]Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
    kuin missä tahansa loistoluokan autossa. [size size=12](2CV-esite,1956)[/size] [/color][/b]

Esillä 15 viestiä, 196 - 210 (kaikkiaan 276)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.