Tästäkin oli aiemmat kuvalliset ohjeet kuinka se korjataan, mutten löytänyt 👿
Eli, tänään taistelin tällaisen ongelman kanssa: Kaksi viivaa vauhtipyörässä, kun strobolla katseli sytytystä, johtuu nokka-akselin pään heitosta. Mittailin rakotulkilla kärkivälystä että kummalta puolen se vinous löytyy. Arvatkaapa paljonko oli eroa? 0.05mm! Ei muuta kuin pakauttelemaan nokan päähän ja hävisihän se kahden hampaan levyinen heitto! Tyhjäkäynnin “hörskötys” loppui ja kierroksia ottaa aivan uudella tavalla. Tämän kahden hampaan heiton hävityksen jälkeen kärkivälissä oli eroa alle 0.1mm, eli pieniä ovat liikkeet, mutta muutokset sitä suurempia.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]