- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Yleinen keskustelu › Nyt myös ruotsissa
…on G-mallin sätkä 😀 , ensimmäinen lajissaan sielläpäin.
http://forum.citroenakuten.com/viewtopic.php?t=48341
Näyttäis siltä (ellen ihan väärin tulkinnut tuota råttalaasta tekstiä) että olisivat saaneet siihen AMI Superin kantavuudet (kuten pitääkin, vaan eipä meillä, tietenkään)…
Mutta tuo keulan jatkos, ei ole nätti tuo… Missä on estetiikka tuosta..? Varmasti toimiva jne, mutta…
Ei kai kun kokonaispainoksi on merkitty 1130 kg, ja henkilömääräksi 3? Joku jolla on superi, 😉 voisi katsoa siitä konehuoneen oikealla puolella olevaa laattaa. Mielestäni siinä lukee 1400 + kg.
Super: paino 960kg
kantavuus 230kg
kokonaispaino 1190kg
yhdistelmäpaino 1790kg
henkilöluku 4
Håkan ei tiennyt Snail-foorumista joten keula on tällä hetkellä tuo, taitaa muuttua kun kovasti kiitteli, eli esim Jasua ja Pikku-Ollia kirjoituksistaan eli ohjeista…
terv.ex Håkan saippualaatikko
No jopas… miten ihmeessä siitä on kolmepaikkainen sitten tullut? Minulle vaaka näytti tasan 700 kiloa turvakaarineen, eli 490 kiloa olisi periaatteessa ollut kantavuus. Tosin kyllä suullinen lupaus kantavuuden korjaamiseksi rekisteriotteeseen tuli AKE:lta. jos muutoksen tekisi, sillä saisi vetää melkoista peräkärryä. Kyllä kooma kannataa vieläkin taistella periaatteen puolesta. Asiaa varmasti helpottaa että referenssikuljin löytyy suomesta.
Juu tämä on kyllä “to do”-listallani. Sieltä konttorilta ei ilmeisesti ole vastattu yhteydenottopyyntöihin?
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste