Etusivu Foorumit Päävalikko Autohavainnot NYT se alkoi ajokausi 2005 meillä…

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit

<-- Lissu on liikkeellä :D . mä näin sen kojelautansa takaa...
    Hyvä on fiilis. nähdään ehkäpä jossain kiltatapahtumassakin.

<- Tinsku liikkeellä 1.4 lähtien. Nyt tosin seisoo ilman etutukivarsia. Vaihdan laakerit ja olkatapit. Väljyyshän todettiin jo 1986 vuosikatsastuksessa. Aina on mennyt läpi, nyt vaan alkoi itseä hirvittää!

Antti JP/ KUOPIO

Nyt 11.4. pääsi pikku vaikeuksien jälkeen myös mun vanhempien valkoinen TUL Kangasalla ajoon. Jee!

Oli siinä semmoista että talvella 2004-2005 kunnostettiin sen konetta: uudet männät ja sylinterit, yms pientä. Viikko sitten maanantaina laitettiin kone nokalle ja käyntiin. Kolme minuuttia se kehräsi todella mukavasti. Moottorin asentajat mäiskivät toisiaan tyytyväisinä selkiin kämmenillä, niin että läiske kävi. Kunnes moottorista alkoi kuulua kolikoli koli…

Kävi niin että kaasarin läpän ruuvi oli lähtenyt irti (kaasariin ei oltu koskettu) ja se ruuvi löytyi palotilasta sylinterikannesta litistä. Pienellä hionnalla, ja tarkisteluilla selvittiin säikähdyksellä. Ensin ajateltiin, että menikö kampiakseli tms. Nyt on kaasarin ruuveissa locktitea.

Koko talven oon päästelly 😆 😆 😆 Pesu ja vahaus tekis poikaa… Tuntuu kyllä siltä että nyt keväällä ihmiset kiinnittää enemmän huomioo rättäriin…Kai se on ulkopuolisillekin kesäntulon merkki, kun pörisevät rättikattoiset kiikuttimet palaavat liikenteeseen talviunilta 🙄

Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

Talvi on ohi ja sätkä saa mennä seisontaan viimeistään tän kuun lopulla. Ei ajeta vappuna, ei juhannuksena, eikä sateisena heinäkuuna – liikenteeseen taas siinä loka-marraskuussa, kohti lunta ja suolaa. Mitä sitä sätkällä kesällä tekee, talvella on liukkaampaa… 😉

Jimmi Porist'
    044-339238kuusi
    jimmi65(ät)gmail.com

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.