Etusivu Foorumit Päävalikko Myydään Nyytiset vuosilta 1975 – 2013 (myyty/mennyt jo)

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit

Ainakin suurin osa tallessa. Vuonna 1975 julkaistu nimellä “Sätky”. 1976 eteenpäin “Nyytiset”.

Nouto Valkeakosken Metsäkansasta moottoritien läheltä (Tampere 35km, Helsinki 150km), tai postilla.
    Jani Nieminen
    045-6719635

Son Moro Jani

Teen täten Lehtiin ensimmäisen varauksen, jos Lehdet ovat jollain lailla myynnissä ja hinnoista sovitaan?

Toki, jos Killan Arkistoihin sujahtavat, niin asia omalta taholtani ja varmaan Kaikkien muidenkin Kiltalaisten kannalta mieuluinen juttu!!

Hyvää Juhannusta!

T: jii-pee, Tuusulan Kirkonkylältä

Ps. voisin Lehdet ensiviikolla noutaa, kun olen sielläpäin liikenteessä

Juridicukset ennen minua ja minun jälkeeni ovat keränneet/keräävät talteen yhden joka Nyytistä.Fyysisesti sijsitsevat Myllykoskella.

tv seppon

Moron Jani

Jos oikein ymmärrän Juritiikkuksen viestin, niin nuo mielenkiintoiset lehdet ovat rivi-Kiltalaisille ns. “vapaata riistaa”.

Soittelen huomenissa, kun tiedän paremmin kulkeeko meidän karavaani tällä viikolla siellä Teillä päin. Nyt vahvasti näyttää siltä, että reittisuunnitelmat muuttuvat vielä tämän illan aikana??? Joten saattaa mennä Postin palveluiksi. Huomenna viisaampia.

Palataan huomenissa.

T: jii-pee

Voitko Seppo N. varmistaa onko killan arkistossa myös nuo vanhimmat lehdet 1975 Sätkyt ja Nyytiset 1976-

Lahjoitan killalle ne mitä sieltä mahdollisesti puuttuu.

Jani
    045-6719635

Nyytiset alkoi ilmestyä jo 1975, joten ne puuttuvat noista Janin lehdistä. Jokseenkin varma olen, että killan arkistoista ne löytyvät. Sätky oli Helsingissä toimivan FSA:n lehti.

Kilta ei tarvitse ko lehtiä.

tv seppon

Homma hoidettu. Kiitokset vastanneille. Tuli samalla historiaa ja sivistystä myös.

Jani

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.