Etusivu Foorumit Päävalikko Yleinen keskustelu Nyytisten 5/2006 pääkirjoitus herätti…

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 3 viestiä, 16 - 18 (kaikkiaan 18)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #136865

    @Citikatti wrote:

    Hyvä PienempiOlli,
    Tuore keskustelupalstalainen olen juu, mutta foorumin juttuja olen lukenut jo pitkään ennen rekisteröitymistäni, joten kyse ei ole mistään jälkikäteen lukemisesta vaan ajantasalla ollaan oltu kaiken aikaa. Tapahtumissakin on tullut käytyä, joten hajulla ollaan aika vahvastikin, siitä mitä niissä on tapahtunut ja mistä keskusteltu.
    Rehvakkaasti uskalsin tosiaan sanoa oman mielipiteeni, että viimoinen nyytinen oli hiton hyvä ja siinä ollut pääkirjoitus myös hyvä ja täynnä asiaa.
    Luulin, että keskustelupalsta on avoin kaikille rättäriharrastajille, mutta palstaa näyttääkin hallitsevan jonkilainen sisäpiirin porukka, joka ei uusia tulokkaita hyväksy.

    Tervetuloa lämpimästi minunkin puolestani.

    Itse en ainakaan toivo tänne mitään sisäpiirejä. Toivoisin että täällä olisi enemmän keskustelijoita.

    Mutta mitä tulee ‘mielipiteidesi’ rehvakkaaseen sanomiseen. Minusta jos tulet uutena tulokkaana
    haukkumaan toisten pitkäaikaisia ja loppuun mietittyjä projekteja ITSEMURHAlaitteiksi, ei anna
    sinusta kovin järkevää kuvaa. Anteeksi vain.
    Ja ‘rehvakkaita mielipiteitä’ on kohteliasta, fiksua ja järkevää perustella.

    -Olli

    #136866

    @Citikatti wrote:

    Rehvakkaasti uskalsin tosiaan sanoa oman mielipiteeni, että viimoinen nyytinen oli hiton hyvä ja siinä ollut pääkirjoitus myös hyvä ja täynnä asiaa.

    Tuohon pääkirjoitukseen voisin ottaa kantaa, koska olen sitä mieltä että olin (suurelta?) osalta aiheuttamassa kirjoituksen aiheita ja sävyä. Mutta koska Raatilaiset ovat kannan ottaneet etteivät “virallisia” kannanottojaan tänne kirjoita, niin jätn kommentoimatta. Kyseiseen liittyvät kirjoitukset löytyvät keskustelusta Sätkätapahtumako?
    @Citikatti wrote:

    Luulin, että keskustelupalsta on avoin kaikille rättäriharrastajille, mutta palstaa näyttääkin hallitsevan jonkilainen sisäpiirin porukka, joka ei uusia tulokkaita hyväksy.

    Sekaan vaan, uudet innokkaat kirjoittelijat..! Kyllä tänne tekstiä sopii… Tietenkin tänne on jo tullut tiettyjä toimintamalleja, jotka saattaa hyvinkin käsittää sisäpiirin toiminnaksi, mutta se ymmärtääkseni johtuu vain siitä että tunnemme toisemme varsin hyvin myös “virtuaalimaailman” ympärillä…

    Laitoin muuten yksityisviestiä jo tuossa aiemmin, tuolla sivun ylälaidassa pitäisi lukea että “Sinulla on 1 lukematon viesti” tai “Sinulla ei ole uusia viestejä”. Kuitenkin siinä “Käyttäjätiedot” ja “Kirjaudu ulos” nappuloiden välissä.

    Tervetuloa palstalle minunkin puolestani! 8)

    #136867

    “Kuinka helppoa onkaan ottaa kantaa asiaan, joka ei oikeastaan koske itseään tai josta ei itsellä ole edes suoraa kokemusta. Tällä tavallahan ne kuuluisat huhut saavat alkunsa.”
    Näinhän se Oltermanni pääkirjoituksessaan sanoi…

    Niin, sitä kun Sätkällä ajelee kesän? niin johan tietää kaiken Kiltaelosta… Hetkenhän se kesti ennenkuin tutustui “kaikkiin” jotka yleensä käyvät tapahtumissa mutta onneksi kerkesin sentää hiukan toistakymmentävuotta niissä käydä ennenkuin tällaanen kirioottelu tuli mahdolliseksi, nimittäin tutuksi tuli melkein kaikki jotka tänne kirjoittavat eikä tartte nimimerkin taakse kätkeytyä!
    Ja nekin jotka “kätkeytyvät” ovat kyllä tuttuja, yleensä…
    Onhan täällä joku nghtmare käyny vähän samantapaasia salaseurasyytöksiä latelemas mutta emme ota sitä vakavasti vaan toivotamme tervetulleeksi porukkaan ja tapahtumiin jossa voimme? paiskata kättä tutustumisen merkiksi!

    Toivoo ainakin Pertsa PoHosta

Esillä 3 viestiä, 16 - 18 (kaikkiaan 18)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.