- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Ostetaan › O: GS:n lyhyt vaihdelaatikko
Haluan ostaa GS:n lyhyen (ensimmäisestä tuotantosarjasta 71-72) vaihdelaatikon (tai AMI superin, jos sellainen jollakulla on myynnissä). Pelkkä kytkinkoppa ja kytkinakselikin periaatteessa riittäisi.
Tiedossani olisi yksi, mutta se on kaukana ja valitettavasti autossa kiinni 😉
Kaikki vinkit huomioidaan, ja kiirekin olisi…
miki@aller.fi, 0400 485973 / Miki
Hanki 2-cyl Visan laatikosta kytkinakseli ja kytkinkoppa, ovat huomattavasti lyhempiä, ja halpoja kun niitä ei kukaan tarvitse. Jarrulevyjä varten pitää tosin tehdä aukot, mutta muuten homma on verrattavissa muikun tuulastukseen…
Sopiiko visan kytkinakseli GS:n vauhtipyörän neulalaakeriin, eli onko laatikko samalla tavalla laakeroitu? Sätkässähän on kova- eli tuplalaakeri kytkinakselilla, GS:ssä laakeri kummassakin päässä. -Niin, ja mahtuuko visan kopan alle enää GS:n vauhtipyörä?
Voin laittaa ongelmaani havainnollistavan kuvan mikäli opinahjosi osoite vielä toimii.
miki
Kytkinakselin päässä oleva laakeri saattaa olla erikokoinen Visassa ja Geesussa, sätkän kytkinakselin laakerointi on vastaava kampiakselin päähän vanhuksia ilman keskipakokytkintä lukuunottamatta. Visan koneessa on hieman isompi vauhtipyörä kuin sätkässä(joitakin millejä), eli pitäisi sopia.
Hieno kuva, kyllä se osoite näköjään vielä toimii. Ja se kommentti siinä kuvan alareunassa… Luukkuun voi laittaa myös kuvia liitteenä, kunhan ovat pieniä, joitakin kymmeniä kiloja tai jotain…
Osatuonti Felkellä oli ainakin joku aika sitten vielä sellainen Visan laatikko, halvalla. Kannattaa kysyä sieltä, sekä tietenkin tämänkin forumin muilta harrastajilta. Ilmoitan myös mikäli minulle tulee sellainen vastaan!
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste