Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › Ohjauksen peruskorjaus
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
3.1.2007, 20:40 #137499
Minulla on perheenjäseniä Killassa ja omalta osaltani tuen killan toimintaa auttamalla materiaalin levityksessä, vielä kun minulla on siihen jaosvastaavien lupa, niin ei siihen muuta tarvita.
Mutta privaatisti saa privaattia tietoa. Tiedät varmaan itsekin, että epämääräisten arvailujen esittäminen julkisella palstalla on enemmänkin herjausta, kuin että olisit asiasta oikeasti huolissasi.3.1.2007, 20:58 #137500Tule rohkeasti esiin omalla nimelläsi, äläkä herjaa nimimerkin takaa Suomen 2CV-Kilta ry:n keskustelupalstalla Killan hallituksen jäsentä.
Terveisin Päivi Lehtikunnas, se pahanilmanlintu
Rättäri - Citroen 2CV
https://www.facebook.com/groups/168107986665515/4.1.2007, 12:06 #137501Eikös killan raati voisi puuttua jo asiaan ja poistaa tuollaisen henkilön käyttöoikeuden foorumiin, joka esiintyy muka kiltalaisena ja levittelee killan nimissä jotain korjausoppaita. Musta hattuinen mies ihmetteli jossakin, että tuntuu ihmeelliseltä, kun yksi tyyppi näyttää tietävän kaiken kaikesta ja jaksaa jauhaa asioista loputtomiin. Samaa on ihmetelty täälläkin, mutta kyllähän noista kirjoituksista huomaa, ettei kaveri ole pahemmin Sätkällä ajellut. Tuohan käy jo päivätyöstä, kun kirjoittaa aamusta iltaan foorumille toisten kokemuksista juttua.
Kahdenkeskiset väännöt jostain vimpaimesta tai vampaimesta voisi myös käydä jossakin muualla kuin täällä foorumilla.4.1.2007, 13:06 #137502Kummallisia syytöksiä taas. En esiinny Kiltalaisena, juurihan selitin tilanteen.
Sinähän voisit hoitaa korjausoppaiden jakelun Kiltalaisille, kun se herättää niin suurta kateutta?
Ei ole ainoastaan minun vikani, että muutama tyyppi lähettää joka aiheeseen herjoja minusta. Niinkuin olen sanonut, privaatisti voi laittaa viestiä, otan kyllä asialliset mielipiteet ja toiveet huomioon.4.1.2007, 13:10 #137503Varmaan harmittaa “ohjauksen peruskorjauksesta” keskustelun aloittanutta, kun alkuperäinen aihe on jo aivan unholassa. Olen pahoillani.
11.1.2007, 08:47 #137504No joo, hevosmiehet puhuu hevosista ja sätkämiehet sätkistä.
Muttei alkuperäinen aihe unohtuisi, muutama uusi kuva joukossa ja uutena tukivarren rasvanippa, josta voi töräyttää koko laakereiden välin täyteen vaseliinia, saa nähdä laskeeko helteellä alleen ,))
https://fotoalbum.web.de/gast/lasse.suhonen/Lassen_kuvat
Etutukivarren sisimmät laakerit meni myös vaihtoon, kun niihin oli kulunut jo pienet pykälät. Sisemmän laakerin yläpuolihan on kovalla rasituksella.Koeajossa viimeviikonloppuna tuli noin 350km ja hyvältä tuntuu ohjaus ja jousitus, eilen vielä tarkistin kaikki pultin kireydet ja säädin harituksen vanhalla muurarinlankakonstilla, eli muurarinlanka etuvanteeseen sisäpuolelle penkinkumilla kiinni ja sitten lanka kierretään takapyörien ympäri toisen etupyörän sisäreunaan taas penkikumilla kiinni. Tästä langasta on helppo mitata vanteen reunaan haritus etu ja takaosan välillä ja samalla pystyy tarkistamaan takapään aurauksen, tosin säätöähän siellä ei ole, muuta kuin voimalla suoritettuna.
Lasse
11.1.2007, 10:13 #137505@Isoo-Jukka wrote:
Varmaan harmittaa “ohjauksen peruskorjauksesta” keskustelun aloittanutta, kun alkuperäinen aihe on jo aivan unholassa. Olen pahoillani.
Monilla palstoilla on yleisesti useita ns. moderaattoreita jotka voivat eriyttää,
eksyneitä keskusteluita omikseen ja poistaa totaalista saastaa.Tästä juteltiin myös tuolla jossain toisessa topicissa.
Mielestäni tämä toimisi täälläkin.
-Olli
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.