Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Myydään › Olisiko 2cv4/6:lle ostajaa -löytyi
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
11.5.2009, 06:15 #125077
Terve!
Jos sattuisin innostumaan tuon oranssin raketin myyntiin, niin olisiko täällä kiinnostusta? Silmissäni kiiluu eräs toinen 2cv-pohjainen peli, mutta kotirauhan nimissä tämä nykyinen pitänee myydä ensin.
Kyseessä on siis kutosen tekniikalla oleva nelonen vuodelta ’75.
Olisikohan sellainen 2800€ hyvä hinta?
Minua voipi tavoitella YV:llä tai puhelimella nollaneljänolla 8227220.
Pari oikein hyvin valehtelevaa kuvaa jotakuinkin nykyasussaan…
Hieman vanhempi kuva, mistä näkyy takaluukkuideani.
12.5.2009, 04:55 #151046Pari asiaa tuli mieleeni.
Auto ei enää roiku noin matalalla kuin tuossa viimeisessä kuvassa. Kunhan vain silloin joskus kokeilin… Säätökin on helppoa, kun tangot ovat hyvässä rasvassa. Voipi ihan käsin säädellä, kun vain tunkin laittaa helman alle.
Etupuskurikin on tallessa tallissa.
Auto on katsastettu n. kk sitten.
Penkit on viimekesänä uudistettu uusilla tukikankailla ja sellaisilla harmahtavilla retkituolipäällisillä.
12.5.2009, 06:37 #151047@dieselflosse wrote:
Auto ei enää roiku noin matalalla kuin tuossa viimeisessä kuvassa. Kunhan vain silloin joskus kokeilin…
Mä erotan sut Snail’ista just.
Vitsi vitsi 😉
-Olli
12.5.2009, 11:26 #151048@dieselflosse wrote:
Auto ei enää roiku noin matalalla kuin tuossa viimeisessä kuvassa. Kunhan vain silloin joskus kokeilin…
Mutta siinähän se idea olikin. 😉
12.5.2009, 20:15 #151049@PienempiOlli wrote:
Mä erotan sut Snail’ista just.
😆
[size size=10][color color=#000040]2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 » HY72 '66 » Projekti: Dyane '68[/color][/size]
[b][color color=#BF0000]Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. [size size=12](2CV-esite,1956)[/size] [/color][/b]13.5.2009, 10:43 #151050Alkuperäisyyden arvostajille kerrottakoon, että tuo yksilö täyttää “alkuperäisyyden” kriteerit, joskaan ei museokatsastusta. Autoa on pidetty rättäritapaan vaalimalla. Alkuperäiseen näköön tuo palaa laittamalla puskurin kiinni ja ruuvaamalla jousia. Ko. toimenpiteet kuuluvat kauppaan ostajan niin halutessa.
Tilanne saattaa muuttua nopeastikin, mikäli minuun iskee kustom-kärpänen ja tulee muutama sadepäivä…
14.5.2009, 06:24 #151051@dieselflosse wrote:
Alkuperäisyyden arvostajille kerrottakoon, että tuo yksilö täyttää “alkuperäisyyden” kriteerit, joskaan ei museokatsastusta. Autoa on pidetty rättäritapaan vaalimalla. Alkuperäiseen näköön tuo palaa laittamalla puskurin kiinni ja ruuvaamalla jousia. Ko. toimenpiteet kuuluvat kauppaan ostajan niin halutessa.
Alkuperäiset nelkun puskurit siis löytyy. Ovatko nämä missä kunnossa?
14.5.2009, 09:18 #151052@niko wrote:
Alkuperäiset nelkun puskurit siis löytyy. Ovatko nämä missä kunnossa?
Tuosta viimeisestä kuvasta saapi jonkinmoista käsitystä. Ihan kohtuulliset ovat.
En myy erikseen 😉
14.5.2009, 09:22 #151053@dieselflosse wrote:
@niko wrote:
Alkuperäiset nelkun puskurit siis löytyy. Ovatko nämä missä kunnossa?
Tuosta viimeisestä kuvasta saapi jonkin moista käsitystä. Ihan kohtuulliset ovat.
No niinhän se on, kun ottaa silmän käteen ja katsoo. Vastauskin siinä samassa siis tuli 😉
20.5.2009, 06:15 #151054Enpä taidakaan myydä.
Ajelin taas viikon tauon jälkeen ja oli se vaan niin mukavaa. Samalla totesin, jotta tämähän on loistoyksilö, jarrut, startti ja laturi juuri uusittu. Uusi akku, renkaat, kunnostetut penkit, ja lattiat priimakunniossa. Mitä järkeä hukkaamisessa.
Ja vielä pää täynnä kustomointi-ideoita…
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.