Moron Kaikille,
Lainaus FaseBookista:
“Ajettiin auto Loimalle ja takaisin, alun perin havaitsin vian kun mittailin että takaosa oli hieman toiselle puolelle kallellaan.”
Eli,
Tollaseen kommenttiin myytävän Kulkimen omistajan taholta törmäsin tuolla FaseBookin sivuilla.
Katselin Omaa Kuljinta takaa, ja kyllä Hän “länkällään” on Kuskin puolelle. Uskoisin, että tämä vika, tai sitten ominaisuus saattaa johtua ihan muusta, kuin Rungon Nitkahtamisesta. Mene ja tiedä?
Tässäkin asiassa, kuten aina yleensä, saatan olla tosi väärässä. Voisko Kallellaan kulkemiseen kuitenkin vaikutta esim. väsynyt jousitus kuskin puoleisessa “jousipöntössä”?
Muutamat henkilöt, jotka mun Kulkimeni alle ovat vilkaisseet, niin ovat todenneet, että “suorassa on Runko.” (“Perimätiedon” mukaan Kopitin alla on kuitenkin aika uusi “suojattu” runko?!?)
Itse olen omakohtaisesti joskus 1980-luvun puolivälissä saanut kokea Rungon Nitkahtamisen ajon aikana, mutta se tapahtui kuten yleensä, kopitin edestä!
T: jiipee
Ps. Eli Wanhana (Tampereen ajoilta), Uutena (Tu-Jä-Ke) Kiltalaisena uskallan kysyä. Ovatko kaikki perästäpäin katsotut, Kuskin puolelle Kalleellaan kulkevat Kulkimet NITKAHTANEITA?!?!