Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Ostetaan › Ostettu: Jo vuonna 2008 Kaksseeveekuus vm -77
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
25.7.2008, 08:23 #145889
Mukava että sait kulkimen… Onnea sen kanssa! 😀 😉
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂25.7.2008, 09:27 #145890Ja kotimatka kulkimella kesti noin 8 tuntia, kotona kello 0.45. Kiitokset suuret avustajille, Antti ja Henkka. Johtoliitoksien parantelua ja kaksikurkkusen tulvimisen korjaus. Yhteensä siis kolme huoltopysähdystä, viimeinen Varkauden jälkeen, kun kolme rekkaa aiheutti kovan paineiskun irroittaen ne puolan johtimet!!! 😳
Seuraavalla matkalla onkin jo omat työkalut mukana.Kiitos vielä kerran Antille ja Henkalle.
Antti ja keltainen 2CV6
25.7.2008, 09:38 #145891@Citroman wrote:
kaksikurkkusen tulvimisen korjaus.
OT: bensapintaa säätämälläkö tuo hoituu? Jos näin, niin paljonko kohojen keskikohta kannesta mitattuna (ei siis tiivisteestä)?
25.7.2008, 09:43 #145892@dieselflosse wrote:
OT: bensapintaa säätämälläkö tuo hoituu? Jos näin, niin paljonko kohojen keskikohta kannesta mitattuna (ei siis tiivisteestä)?
18+-1mm sanoo Haynes tähän…
Tulvimisessa voipi olla hyvänä syynä roska, väärä bensanpinta (ei yllätyksenä reissussa tule), rikkimennyt/kulunut neulaventtiili, puhjennut koho, jne…
25.7.2008, 09:48 #145893Syynä oli irronnut neulaventtiili. Kiristyksellä siitä selvittiin.
Antti
25.7.2008, 10:18 #145894@Citroman wrote:
Syynä oli irronnut neulaventtiili.
Olen varmaan satakunta kertaa avannut tuon kaksikurkkuisen kannen, eikä silmiini ole osunut neulaventtiiliä 😳
Missä se sijaitsee? Meinaan vain, kun tuo oma vähän kastelee kaasarin pintaa…
25.7.2008, 10:26 #145895Se venttiili mitä kohomysteerio avaa ja sulkee. Messinkiä on hän. On se siellä kannessa…
25.7.2008, 10:31 #145896@Jasu wrote:
Se venttiili mitä kohomysteerio avaa ja sulkee. Messinkiä on hän. On se siellä kannessa…
Ai se… Olen minä sen sitten melkein sata kertaa nähnyt. Eikä vuoda tuossa omassa. Ainakaan puhallustestillä…
25.7.2008, 13:16 #145897Tulin omassani siihen tulokseen (SUURET kiitokset Kaapelimiehelle vinkistä Koukeroissa), että vaikka neulaventtiili toimiikin oikein puhallustestillä, niin se ei silti kerro koko totuutta. Vaihdoin nimittäin neulaventtiilin ja yli litralla tippui kulutus (vihdoinkin!). Aiempi neulaventtiili oli malliltaan sellainen tappimallinen ja uusi on se missä on se kuula päässä. Näitäkin on siis useampia ja vielä reikäkoossakin on eroja. Se on hakattu neulavenan kylkeen, 1.5 tjsp. Näistä en ole mistään nähnyt dokumentaatiota mikä mihinkin kuuluu.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]25.7.2008, 16:59 #145898Onnea “uudesta”kulkimesta, mutta vaihda nyt hyvä mies tuo avataresi!!! 😈
25.7.2008, 17:08 #145899Heti, kun saan kuvan kulkimesta. Mutta ei kiirettä. AVATAR VAIHDETTU.
Tarkkasilmäiset huomaavat rekisterin 😈
Huom! Ei ole ihan oikeat kirjaimet rekkarissa 😥
27.7.2008, 14:46 #145900Laitoin sitten uuden Avattaren.
Antti
27.7.2008, 14:48 #145901Voisi kuvitella tuohon kilpeen jo käytetyn rahaakin..? Tai sitten vaan on käynyt “ihan kiva tuuri”… 🙄
29.7.2008, 08:51 #145902No niin,
tuo kilpi AKU-313 ON SITTEN VWkuplassa vm. -73 sininen. KILVET.COM
No mulla on numero 313 kuitenkin. 😳 -
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.