Etusivu Foorumit Päävalikko Ostetaan Ostettu: Moottori mallia 6 (602) eli AMI6 tekniikka

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #123033

    Kaikesta kehoituksesta ja yllytyksestä huolimatta aion piristää Pakuni kulkua. Haluan siksi ostaa kutosen koneen kaasuttimen kera, siis kokolailla täydellisen. Sopiva vaihteisto siihen tulisi myös. Siis, jos alkuperäinen 18 heppaisen vaihteisto ei käy eikä kestä.
    Ystävälliset tarjoukset ja tiedot yv:nä tai
    Puh. 0viisi0 357 3010 tai
    eemeli citroman ät luukku.com tai
    ihan miten vain.

    Mielenhäiriössä 11.1.2007 🙄
    Antti JP Kuopio

    #138026

    Hoplaa, tiedossani on yksi irrallaa pyörivä AM-M (ami6/ak) kone apulaitteineen. Selvitän mahdollisen ostettavuuden ja palaan asiaan. Olisi tyylikkäämpi vaihtoehto mikäli lisätehoja kaipaa.

    #138027

    Kiinnostais minuakin se kone?

    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    #138028

    Tarve minulla meni ohi! tai ainahan sitä voi mieltään muuttaa. 😉

    #138029

    No niin se oli konekin mennyt. Ja se oli muuten puhtaasti AM eli 22 kaakkinen, mikäli yhtään lohduttaa.

    #138030

    Ostin vaimon veljenpojalta -62 mallin 2cv:n. Nokalla on räpeltämättömän näköinen AMI 6 tekniikka täydellisenä. Valmistenumeron perusteella kone lienee -61 mallia (Yksi niistä neljästä) En ole edes kokeillut pyöriikö. Itse kuljin on laitettavissa oleva ja jouten.

    #138031

    @Kimmo Salonen wrote:

    Ostin vaimon veljenpojalta -62 mallin 2cv:n. Nokalla on räpeltämättömän näköinen AMI 6 tekniikka täydellisenä. Valmistenumeron perusteella kone lienee -61 mallia (Yksi niistä neljästä) En ole edes kokeillut pyöriikö. Itse kuljin on laitettavissa oleva ja jouten.

    Tällä kulkimella lienee jokin hintakin on? Ja kuviakin siitä haluta voisin.

    citroman at luukku piste com

    #138032

    Kuljin osoittautui Pakun sisarkulkimeki. Tuotu 10.10.62 ja mallia -63. Kunto hieman repsahtanut, mutta eiköhän siitä jotain tule. Ryhdissä on. Haettu on ja tekniikka vaihtunee ajan kanssa Pakuun.

    #138033

    Hieno se oli omalla tavallaan ja ne pisteosat kruununa.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.